tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, November 25, 2012

Merenung masa depan

Tiba-tiba laju saja aku capai hp dan ambil gambar mereka berdua di muka pintu rumah. Dan aku teringat pada Kaka yang telah mati. Macam mereka juga caranya merenung ke luar. Rindu Kaka. Sob sob.




Yang kiri Eton dan belah kanan Shinchan. Apa yang deme seronok tengok ntah. Hihihi. Menanti tuan besar pulang ea?

# Nak kena p cucuk Shinchan kat veterinar nanti. 


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

23 dak comei sayang YUI:

Azee Hana said...

ada tikus cantik kot kat luar rumah tuh..haha

syiela said...

nak keluar mainkat luar kot tu

C'Jai said...

comel je kan....

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

alolo comele je dak due ekor tu

Kesuma Angsana said...

comey je but KA takut kucing sikit hehehe

Cik Nur said...

heee..comel.! tunguu tuan besar, bw balik ikan kot..hehe.. :)

cucuk untuk apa ye tu yui..?
nur pernah bw bulat cucuk sekali je...

shar90 said...

lahai... tomeynyee duk mcm tu... hee

Tihara said...

as salam

comel sangat..sama2 merenung ke luar..:)

azizah :) said...

tengah pikir..bila la boleh dapat keluar ni..hehe

krole said...

hahaha...tak sabar nak men2 kat luar tu wak~

LYAfrina said...

olorr..comelnyer...

Azhafizah Md Nor said...

kucing suke merenung ke luar kan..apalah yg sedang difikirkan kan tu..comel je.kdg2 suke buli masa dorang tgh tgk luar tu.hehe

KY said...

menanti untuk bermain kat luar tu..

hnahdy said...

"Eton, bila kita dapat main kat luar ni" tanya Shinchan

"Entah la chan, aku dari semalam tunggu, tuan kita asyik kurung kita ja" jawab eton

p/s : Best x?

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

xsabar nk main kt luar tu eheeee

Che Rosliza Che mat said...

hihihi...apa yg di renungkan...takpun tunggu tuannya balik....sebab nak makan hihihi

man said...

Siannya kucing 2..hehe

ayut said...

shinchan tu mmg gmuk ke gmuk bulu?hahahaha...pluk sdap gak ni dua2x :D

Hazmin Hamudin said...

Ada awek lalu la tu.. Haha..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

oo tengah intai kucing lain la tu :)

lynndAmya said...

sinchan? hahaha..tggu tuan lah tu~ hmm sy pon teringat lg kucing sy yg hilang tu :( rindu~~

Aty_Fared said...

Heheh...mcm dak tecit ar derang nih..comel tol..:-)

shidaR said...

dr jauh ku perhatikan cik sitikus heheee :D