tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, November 29, 2012

JJCM versi Yui : Secret Recipe Cheese Berries Cake

Edisi jalan-jalan cari makan versi yui. Versi yui yang kuat makan. Hahaha! Memang pun, padanlah dengan badan yang mok ini. Tak heranlah diet apa semua tak menjadi. Lalala. Kali ini edisi Secret Recipe.




Nama kek : Cheese Berries
Harga : RM 7


Kesimpulannya sebarang jenis kek di Secret Recipe semuanya menambat hatiku. Ai like. Apa lagi, yang terliur sila segera berkunjung ke Secret Recipe dan pilihlah kek idaman tekak anda ya.


# Mak kata Shinchan dah main seperti biasa. Berbaloi aku paksa adik aku cari dan beli air kelapa bagi Shinchan minum untuk kurangkan demamnya.








guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

35 dak comei sayang YUI:

AnneRaini said...

tak berminat dgn kek tp nak tahu cmne nak tau kucing tu demam. bdn die panas eh?

nur anis said...

walaweiii..nasib i dah kenyang..kalau tak kompem terliur habis..

Mrs Velentine said...

sedaonya nak juga..hehehe

NoEn said...

sedapnya

Nyue said...

haahahha..nyue pon suka kek secret recipe..huhuuhu...

Jna marcello said...

bestttttttttttnye~!!
terasa kesedapan dye wlau hanya dgn tgk gambar je hihi

Anum said...

wow2

eima said...

shinchan demam ... olololo...siannye ... sygnye ko kat haiwan kesygan nabi ni

syiela said...

nyum nyum dapnya yui.. bak mai sikit

nadia said...

gulppppp. sambil telan air liur. ;p

Sue Echan said...

lama rasanya tak makan secret recipe... terliur la pulak...

Mrs Lurve said...

cheese dgn coklat? sedap kah?

KY said...

eeee...yui ni sukalah makan kek coklat, hati2 nanti tembam hehehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

uishhhhh awt tayang kt sini dgn serta merta terhingin nih haha

Ena's Palace said...

sedapnyeeee...lama tak mkn!

Cik Nur said...

Gulp..Gulp..!
Sedapnyaaaaaa...!!!
terliur sudah.. :)

Psst..yui..durian crepe tu, ada 6pcs..RM10...

hnahdy said...

lama x makan kek scret resipe

maszmadi said...

cheeseeeee sedapnyer yui, nak jugak...

Ezy Chiaki said...

nyummy~!!!

ct kektus said...

kite suka makan kek carrot sr. sedapnye menjilat jari. hihii

najihahfara said...

amboi sedapnya

azizah :) said...

SR makan apa pon sedapp! tapi jijah suka sgt kek indulgence tu..nyumnyum...

Azhafizah Md Nor said...

memang tengah mengidam makan kek ni..tapi on diet leh makan secubit je..jadilah kan dari tak merasa terus.bile secret resepi yui nak keluar pulak :p

licha liza said...

i love secret recipe soo much. hehe.. sbln skali plg kurang mesti telan

ayut said...

ayut suka mkn kek yg ada kacang tu klu kat secret resepi..lupe name ye :)

#shinchan dmam??baru tahu...

are_lin@yu said...

sedapnya tgk...huhu

Eca Dwinky Asha said...

menyesal masuk blog ne pepagi.hahaa

Mimie said...

sedapnye kek.....uwaaaaa

Che Rosliza Che mat said...

sedapnya...

mama aryan said...

sedapnya kek tu..yummy2

IntaNBerliaN said...

sedapnya kek... nanti balik sp nak beli kek.. hihi

Aishah Jahirah said...

tergoda tgk kek ni yui oi...

shidaR said...

ni terkena kat gg shida mau mngis tgh mlm huhuhu^^

Aty_Fared said...

ok fineeeee...lame tak makan cake...sekarang ngah terliur..esok nak gi drive sendiri gi beli...tunggu laki akak..memanjang sibuk..haaiihh

Myra Jay said...

Memang terliur klau bab cheese2 ni :)