tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, November 16, 2012

Majlis ulangtahun kelahiran pertama anak saudara dan kek adik

Selasa bersamaan 13/11/2012 sepupu aku mengadakan sambutan kelahiran pertama untuk anaknya Syed Hanida Aulia'. Maka kami sekeluarga dijemput hadir untuk menghabiskan makanan yang ada. Kui kui kui.










Baju oren tu adik bongsu aku, Shahrizal. Kira tumpang sekali sibuk potong kek. Hihihi. Terima kasih buat along sekeluarga kerana sudi jemput kami ya. Lepas habis majlis, aku, mak dan abah pon p beli kek special untuk adik aku. Kang majuk takde kek.


- oreo cake -


Itu sahajalah cerita sambutan hari lahir mereka. Moga panjang umurnya dan dimurahkan lagi rezeki. Amiiinnn.







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

23 dak comei sayang YUI:

muna munie said...

Kek adik tu nampak sedap!! :p hee.. Jom BW blog mUna :)

Qienah said...

selamat ulangtahun untuk yang berkenan..^_^

eima said...

hmmm ingatkan yui buat ... tak pe pas ni besday yui tahun depan yui buat sendrik pastu tayang ...

Mrs Lurve said...

oreo cake tue nmpk sedap!!

Mrs Velentine said...

selamat hari jadi

Nyue said...

selamat hari jadi :))

SHAHZEE said...

haninda aulia..nama macam perempuan ye.sedap jgk nama ni.selamat ada syed kalau tak memang sy ingt perempuan:)

dapnye kek:)

anitadiana said...

happy besday...namanya lain dari yg lain lah yui..unik ..

azizah :) said...

oreoo kek! sedapnya! nyumnyum..

PinkUmmi said...

happy birthday to adik dan anak saudara yui

PinkUmmi said...

done baskin robbins

Che Rosliza Che mat said...

sedapnya kek tue...

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

kak adik tu sdapnya..nyum222

eintan nurfuzie said...

hepy besday to him....

ayut said...

sedap ye kekkkk!!!...nk anggur tu..adikkan...haruslah merakulll..hihihi ;)

Cik Nur said...

kek oreo tu..menguda jiwa nih..!hihihi

Azhafizah Md Nor said...

Happy birthday adik yui ^__^

nanakimie said...

sedapnya kek dia,kalo nana sambar anggur tu dulu,heee...

hnahdy said...

bila besar nanti nak kek tingkat plak ye...

Tihara said...

as salam

selamat hari lahir:)

shidaR said...

mcm dah lama xmkn kek..aduihh bab2 makn ni susah nk tahan hehee..esok lusa mula beli heheee^_^

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hepy besday tuk adik n anak sedara yui :-)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

nak 1 slice kek tu :)