tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, November 02, 2012

BE ke 12 [2012] - HP Printer

Hampir sebulan lebih BE tak sudi singgah di teratak alam maya aku ini. Ingatkan nak merajuk dah. Rupa-rupanya masih sudi walau lambat tibanya. Alhamdulillah. Ini BE ke 12 untuk tahun 2012 dari - HP Printer.



Kalau nampak ia berlegar-legar, kalau sudi, lehlah klik-klik. Moga murah juga rezeki kalian. Hihihi. Terima kasih ya ALLAH, terima kasih Nuffnang.


# Bagi yang belum dapat BE, sabar tau. InsyaALLAH rezeki itu ada. Cepat atau lambat saja macam kes aku ni. Takpun korang merajuk dulu, mana tau cepat je datang. Hahaha!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

31 dak comei sayang YUI:

Mrs Lurve said...

ok..akak masih sabar nie huhuhuhu xnah dpt BE pun

Eza Boom Boom :) said...

tahniah dear :D hee.. moga lepas ni byk lagi BE singgah yee.. :)

Anum said...

anum x pernah dapat lagi BE

Cik Muda said...

siyok nyew...banyak da yui pny...huhuhu~

nurun nasuha said...

tak pernah dapat pun :(

Nurul Husna Mohd Hassan said...

akak dah klik2 dah :)

Eca Dwinky Asha said...

BE kita sama..skrg tgh running 3..earning pun ala kadar.xsukeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

azizah :) said...

jijah pon dapat BE ni..lom publish lagi..hehe tapi sikit sgt earningnya.. macam tak caya jer start 22okt tau... iklan pon jijah tak nampak..hehe

Tihara said...

as salam

haah nanti akak klik taw..klik akak nye sekali..hehe siap pesan tu :)

adyna said...

tahniah yui ;)

are_lin@yu said...

nk mrjuk gk ni.xdpt lg..haha

Anastasyea Aida said...

tahniah, semoga akan bertambah lagi BE kat sini .. :>

www.anastasyea.com

Che Rosliza Che mat said...

tahniah yui...rezeki..

Cik Nur said...

wahh..tahiahh..rezeki ni.. :)

Nisa Greennnpanda said...

congrats yui..
dh tlg klik2, hehe.. XD

Cik Puan Rara said...

yui cane yui leh dpt sampai belas2 rm tu?

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Tahniah Yui!!K.atie nak cek gak la Nuff..:D

nadia said...

yayyyy~ semoga rezeki nuyuiii bertambah2. amin.

ct kektus said...

tahniah2. nanti dapat lah lagi tu. :)

Pykaa Pdott said...

ade jugak . pyka nie tade lansong . huhu sedeyh :/

shera haifa said...

wahh tahniah2..

Yousof said...

Alhamdulillah...


Kami tumpang gembira dan tumpang jeles. ;P

Noraim said...

wahhh untung la akak. sy pnya dah lama takde be. hee.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

murah rezeki yui..tahniah..meriah be hehe

shidaR said...

BE baru shida kali ni slow lah haihh~

anitadiana said...

tahniah yui..kak ita tak pernah dapat pun..

Aishah Jahirah said...

rezeki....alhamdulillah...:)

Saya Disini said...

bestnye..tahniah

ayut said...

nanti jmpe ayut klik dan inform ea..hihihi..tu la..duk tunggu jela gini nmpk yer :)

IntaNBerliaN said...

tahniah yui :-)

aTy _faRed~ said...

eerr..yui..akak delalu tengok bendalah ni kat nuffnang akak tuh..tapi sumpah tak paham..huhu..yang akak tau..cek jumlah besar jer dapat duit..heheheh...;p