tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, November 12, 2012

Cik empunya blog cuti lagi

Ehem-ehem dimaklumkan bahawa cik empunya blog Corat Coret Nusha hari ini bersamaan Isnin 12/11/2012 sedang bersuka ria dirumah kerana AL. Maka, segala komen mahupun pertanyaan dari anda akan dibalas pada hari Rabu sebab esoknya cuti umum.


Jangan risau, jejak tetap dibalas. Nantikan aje okay. Saya join GA 2012 Nurul Yui masih berjalan. Sila klik { entry } untuk lebih lanjut.


# Baki AL ada lagi 10 hari. Kena simpan baik-baik sebab tahun depan nak cuti-cuti luar negara. Kui kui.

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

27 dak comei sayang YUI:

Nyue said...

best la cuti..nyue nk cuti pon cuti dh xbnyk..hehehehe

permatabiru said...

wahh panjang la cuti ekk..direct..selamat bercuti..

Mrs Velentine said...

selamat bercuti

eima said...

wahh nk USS ke

SHAHZEE said...

wah banyak lagi AL ye..happy holiday:)

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Hi , hi . Yana tunggu awk punya entry terbaru tau , kihkih :) Suka sngt blog ni , sy dh jdkan awk bloglist sy :) hee :D

PinkUmmi said...

selamat bercuti Yui

Mrs Lurve said...

byknya yui punya Al..jeles2..
have a nice holiday dear..

TiranaAduka said...

Assalamualaikum wbth..
tak pe tirana aduka singgah jua walau pun tiada tuan umah...
maaf masuk sini..tak de orangnya.


ahhahahahahhahahaha

fiza said...

Bestnya. Selamat bercuti.

Rapunzeel Cikilolo said...

wow. best bercuti luar negara...

Hazmin Hamudin said...

kemain seronok ye tuan blog bercuti sakan... nasib la tak cukupkan seminggu je. Hehe

Cik Nur said...

seronoknya cuti..!
selamat bersuka ria di rumah.. :)

nanakimie said...

wah bestnya p obesea..hee...

AnneRaini said...

ah jeles...mencik!

Munnafendy said...

wowooo nak ke mana tu???

cuti lama dh hbis..pakai kahwin hari tu..ihihii

ct kektus said...

kite pon cuti. seminggu lagi. heuheu
selamat bercuti. :)

Eiqa Almond said...

Wah..!! Cuti luar negara.. :D

Nurul Husna Mohd Hassan said...

jelesnya.. akak tak cuti2 lagi ni :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Al yui banyak lg yer...wah cuti bestnyerrrr....selamat bercuti yer yui :-)

MarliaMarble said...

selamat bercuti..! ^_^

azizah :) said...

wah.... lamanya cuti..syok la yunk...

CekbOlat-bOlat said...

AL tu apa ? kehkeh

Selmat bercuti .

shidaR said...

wahhh..meriahla yui bercuti diluar negara heheee ^_^

Noraim said...

cuti lagi? untung la. hihi.

Nora Karim said...

wah bestnya... nak bercuti ke mana???

Che Rosliza Che mat said...

cam jauh jer nak bercuti hihihi