tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, November 08, 2012

ST 57 # - Hanya kerana CURANG!

Apa yang anda lakukan 
andai hubungan suami isteri yang terjalin
berpuluh tahun
ditewasi dek kerana
bermain kayu tiga
atau lebih tepat CURANG!


Kesian insan tersebut kerana
kesetiaannya dikhianati.....

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

35 dak comei sayang YUI:

Anum said...

sebab itu la komunikasi penting dlm hubungan

Mrs Velentine said...

ntahlah no komen...

are_lin@yu said...

mmg xska curang2 ni..tp llki ni prsaan dorang tu snng ska dkt org lain even dh khwin ..huhu

NoEn said...

mintak di jauhkanla

Ujie said...

curang? oh tidak! walau dah maafkan, lukanya lambat sembuh. mungkin perpisahan lebih baik dari terus makan hati.

Eca Dwinky Asha said...

minta dijauhkan..eh,bf pun xdo.hahaha

Cho Zila said...

katakan tidak kepada curang...

StuntWomanWho :) said...

hurmmm . dalam hubungan ni kena saling percaya . tapi kalau salah seorang buat hal . comfirm jd problem :)

azizah :) said...

minta di jauhkan! nauzubillah jangan la suami jijah macam ni.. jijah pon tak terpikir jika dia curang...emmm -_-

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

minta jauh la dr semua tu yui...

Mrs Lurve said...

minta dijauhkan..xpernah pun terpk perkara nie..

KY said...

entahlah belum mampu terfikir lagi

mohon pada Allah semoga selalu memberi kebahagian dan keutuhan rumahtangga...aamiin

Nyue said...

curang bnyk sbb ant. pasanagn tersebut @ org ketiga...kejujuran itu penting

Tihara said...

as salam

kesian kan...itu lah dugaan masing-masing..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

mintak dijauhkan la curang2 ni. takut..

wahida said...

nauzubillah...

Cik Muda said...

sape insan ketiga tu?? tergamak sungguh..!!! jgn buat orang, one day pasti akan terbias kat kita semula... bersiap sedia lah waktu tu..huhuhu~

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

curang sgt sakit n pedih... semoga dijauhkan

nur anis said...

insan ketiga tu memang nak kena!

Che Rosliza Che mat said...

mintak di jauhkan...

nanakimie said...

huhu......rasa cian sangat..xmola curang2 kan...

Azee Hana said...

mcm x de org lain,,laki org jugak y di suka...

Aishah Jahirah said...

mmg kesian sbb dah lama setia tiba2 dikhianati...:(

ayut said...

payah nk ckp yui...kdg2x klu dh terjadi mmg hnya mampu bersabar jer.sbnr ye klu tahu tanggungjawab msg2x mesti blh dielakkan..

Hazmin Hamudin said...

Sebat dorang dengan kayu tersebut. Hehe

IntaNBerliaN said...

mintak dijauhkn semua tu...

Cik Nur said...

kalau boleh tak naklah..
tapi sememangnya perit kot nak lalui dan nak hadap kalau pasangan kita curang..

Cinta Misteri said...

Taknak!!!!!
Kalaulah ditakdirkan begitu, CiM akn tanya diri sndiri dan jg dia kenapa boleh trjadi. Dimana silapnya. Tk perlu curang spatutnya...

ct kektus said...

hmmmm. =_=

mama aryan said...

itulah dugaan..moga kita dijauhkan dr semua tu

Myra Jay said...

Minta dijauhkan istilah curang dalam hubungan suami isteri....
TAKUT ha....

syakirah izwanie said...

Maaf. Saya tidak pasti. Tetapi, dari kajian yg dilakukan. Dari segala cerita yg sering jadi habuan telinga. Kisah pasangan curang bagaikan suatu perkara wajib berlaku dalam perhubungan. Tetapi, tidak semua. Andai itu berlaku. Bersabarlah.

Bulan Syurga Firdausi said...

curang....

shidaR said...

erm..sebaiknya elakkn lah curang punya segalanya!

Azhafizah Md Nor said...

jangan sesekali curang!