tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, November 06, 2012

Kucing di rumah sewa " Hodoh "

Jangan ingat rumah di SS aje yang ada kucing berbelas ekor. Sekarang ini, ada plak kucing entah dari mana datangya, selalu mai rumah aku. Kira rumah aku dah jadi salah satu portnya. Mula-mula nampak dia duduk di tong sampah.




Aku pun memeooww panggil. Laju je datang! Olololo. Sangat manja okay. Ibarat aku ibunya. Opsss! Ahakz. Sekarang, balik je jam 5.30 petang, dia ibarat menyambut aku diluar rumah. Mana idaknya, balik aku bagi makan, sebelum kerja pon sama.




Nama : Hodoh ( sebab kucing kat SS dah mati, serupa! )
Jantina : Betina
Usia : Maybe lebih 6 bulan


- cute tak saya? -


# Sayang dan cintakan pada binatang tak dapat dipisahkan dari aku. Sayu je hati ini bila tengok mereka.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

37 dak comei sayang YUI:

Kesuma Angsana said...

he he he KA takut kucing

Aishah Jahirah said...

comel....bulu dia tiga rasa la...teringat kucing umah sewa lama dulu...

ct kektus said...

kat rumah kite pon sama. kucing sekarang suka nak nak menyinggah. ingatkan menyinggah je. rupanya, nak menetap terus. dah bertambah kucing2 tu. :D

Nurul Husna Mohd Hassan said...

akak pun suka kucing. tapi akak tak penyayang sangat macam yui sebab yui terlebih penyayang :)

Mrs Velentine said...

x lahh hodoh sgt

Nur farahiza said...

tak sampai hati nak bela , dah sayang lepas too mati sedihh

steffany daph said...

yer, tepuk tangan. kucing sya pun berbelas. belum lagi tambah kwn2 kucing sya tu dtg makan kat rumah. hehe.. kaler tu..haa, 3 warna. jarang sya dpt kucing cam ni. uhu, nak sngt rasanya. tpi tak berpeluang.

AnneRaini said...

apsal panggil die hodoh..sian die, hodoh betul nama die..hehehe

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

tak suke sgt kucing hehehe

najihahfara said...

pencinta kucing..sunnah rasulullah :)

najihahfara said...

pencinta kucing..sunnah rasulullah :)

Tihara said...

as salam

Ya Allah yui, sama dgn muka arwah kucing akak dulu..ada dlm entry lepas2..nama dia pun huduh..ejaan je lain sikit..teringat blk eh sian plak boh nama gitu.. :)

Anum said...

comel pe..hehe

nur anis said...

warna dia cantik la yui..saya kalau ada kuicng datang pun, tak sampai hati nak halau...kesiann..

-meeSUPERGIRL- said...

owg ckp kalau kucing ad 3wrna kucing yg "beruntung" .. elok bela dan perlakukan leklok ..

ayut said...

hihihi...blh dh tman Yui pasni..yg kuceng kat umah pndi berenang tu mcmni la wane ye..tp name ye comot ^__^ kcing ni manja..tu suke je gan dy

azizah :) said...

xla hodoh sgt yui..hehe comey jep.. kalau org dah suka kucin.. mane2 kucin pon dia suka kan...

teratak hati said...

Bagusnya..tp nape nama dia camtu..hehe..

Cho Zila said...

syukur ada perasaan seperti itu.. dulu akak gituler tapi menjak dah duk satu taman yang penuh ngan jiran2 bela kucing dha malaih lak... sbabnyer bela tau tapi tak pandai nak uruskan nyer..

Hidayah said...

memula cam nak babap je yui nih tau..! masa nmpk kat dashboard tu ..

akak ckp cam nih tau..

"apa kena si yui nih kejam sangat cakap meow tu hodoh?"

sekali baca...ala sweetnye...
sayang kucing rupanya...

cuma dalam bab pemberian nama agak ganazzz sikit la..hekhek..

nasib baik dia tak payah bawa ic kemana mana..haha..

Hazmin Hamudin said...

saya pun penggemar kucing jugak.. sedih kalau kucing ni mati... sayu je kan

Mishter Izwän said...

knape pagil hodoh :)

CekbOlat-bOlat said...

nama dia takley blah . HODOH . mahahahhaa

Nisa Greennnpanda said...

name hodoh? hoho.. XD
tue la.. sian kn tgk kucing2 liar nie..

anismelon said...

kesian bg name dye hodoh..

cerita best said...

wahhhh comel la bkn hodoh hihihihi

Nizam Ijam said...

kalau bela elok2 mesti jd comel :)

saya dah update :) jom check

adyna said...

comey mcm mana pun..akak tetap takut kucing ;)

are_lin@yu said...

tetap comel..penyayang yui ni ;-)

nanakimie said...

bagus yui,nana takut kucing,huu..

IntaNBerliaN said...

alahaiii manja je...

PinkUmmi said...

de ek rumah sewa hodoh

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

akak ni penakut dgn kucing kihkihkihkih

Myra Jay said...

Yui berjiwa kasih sayang :)

::CIK LYNN:: said...

npa plak nma dia hodoh? =p

Che Rosliza Che mat said...

nama hodoh tapi cute jer kucing tue..

Azhafizah Md Nor said...

Nak panggil di si cantek lah..^__^