tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, February 03, 2014

Rantai Leher Mesin Emas 916 dengan harga murah



Harga sudah semestinya lebih murah dari biasa
RM 13* 
tanpa tambahan upah lain
Anggaran berat dari 11 gram ke atas


Kenapa harga emas 916 murah dengan Yui?
{ baca teliti entry ini }


Berminat tapi tiada duit?
Ikuti langkah yang aku cadangkan


Bukan senang nak dapat harga rendah tau
Minggu ini sesi membooking
Minggu depan inshaaALLAH stok sampai


Jadi anda masih ada masa lagi


Berminat? Sila PM daku di FB Nurul Yui
Kita sembang detail di sana


Ingat ya, harga semasa sekarang RM 14+ dan belum campur upah
Harga dijangka akan naik lagi
=___=


Ini masa sesuai untuk tambah aset
Bukan sekadar perhiasan tapi berguna jika kita terdesak dapatkan duit
Aset mudah cair


ENTRY BARU SCROLL BAWAH 





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

Syuhada Salleh said...

besnye..tp xckup bajet lg..

Deqla Manjew said...

murah tu.. sape cpt dia dpt la kan..

Nur A.Z said...

lame x dtg sini..sori bz,, nk tnya, kenapa mcm murah eh?

Hanim Irsyad said...

murah sangat. tp duit xde :(

ayut said...

Nnt cari aset kat sini la..hihihi..

Azhafizah Md Nor said...

best kalau dapat melabur ni..bg ekonomi stabil baru boleh :)

Fifi Nadhrah said...

murah dah tu.. tapi duit lari.. kalau ade duit lebih boleh beli.. :(

Jie Susanos said...

hehe..hbat yui ni..

ANNA MARIANA said...

wahhh.. tapi anna ni jenis x reti pakai barang kemas..hihihi
jom --> http://annamariana1989.blogspot.com/2014/02/kini-aku-kembali-ke-dunia-blogger.html

azizah :) said...

murah sangat ni yui.. bila lagi nak kumpul harta ni..hehe

IntaNBerliaN said...

bagusla yui ni.. makin maju bisnes emas :-)

Mimi Azirah said...

murahnye

are_lin@yu said...

mmg berbaloi ni nti blh cri yui.hihi

Cik Nur™ said...

geram tak..huhu

Azhafizah Md Nor said...

wow..banyak murah ni..

Shida Radzuan said...

alahai yui..ishh..ssh duit xbyk lam acc nih..geram jer..