tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, February 21, 2014

Antara meow yang Yui ada



Ini gambar antara meow yang daku ada. Baru suku. Suku tau kawan-kawan. Sebab itu sebelum membiak lebih banyak, daku buat keputusan "terpaksa" untuk lakukan pemandulan terhadap kucing betina. Alhamdulillah seekor dah berjaya dimandulkan iaitu Eton J.


Duit dari hasil Dana Meow memang khas untuk meow-meow yang ada hampir 30 ekor. Alhamdulillah urusan dipermudahkan.


Jom aku kenalkan meow yang ada dalam gambar diatas.


Shinchan - Ini taiko segala kucing 
Lela - Kucing dara yang semakin mengada dan degil
Kika - Kawan pejabat bagi sebab tak boleh nak jaga lagi. Dah lama bela dia
Eton J - Kucing dari matrik gopeng, adik bawa balik ketika masih kecil
Zara - Kucing terkini adik aku jumpa dalam longkang. Sekarang makin aktif


Kucing-kucing yang lain, inshaaALLAH aku perkenalkan lagi nanti ya. Alhamdulillah rezeki itu ada walau terasa kesusahannya.







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

comelnya

azizah :) said...

baru suku tu.. pehh hebat yui bela kucin...

Shark Kay said...

shincahan ngan lela je yg slalu shark tgk..
masing2 ada rantai tue..

ct kektus said...

30 ekor yui ? wahhh. banyak sungguh. ruma kite ni ada 5 ekor je. 4 jantan 1 betina. hehee

Chot said...

byknya... huhuhu

aizamia3 said...

Moga kucing2 tu membesar dengan sihat di bawah jagaan nuyui.. ;)

Deqla Manjew said...

byk lagi kucing yg yui ada dr akak ni.. akak takat nih 9 ekor jer.. tp naik pening gak tu nk menjaganya.. mcm mana lah yui jaga smpai 30 ekor tu? huhuhu..

Tihara said...

banyak cabrannya nak membela kucing ni kan yui
moga murah rezeki yui :)

Hazmin Hamudin said...

Betina ke semua? Haha. Nama kemain lagi.

Azhafizah Md Nor said...

hebat yui menjaga semuanya.semoga dipermudahkan :)

ikafantasi said...

byknye kucing yui..

Cik Nur™ said...

comei2 semuanya..!

sinchan ade anak x?

Cik Nur™ said...

comei2 semuanya..!

sinchan ade anak x?

Fifi Nadhrah said...

cantik.. comel.. kalau dekat boleh kite ambil satu..

Pwincess sarah said...

auww.. comelll.. ◕‿◕ ...

- AZIE - said...

rajinnya yui bela..org yg bela kucing ni selalunya rajin2 belaka..manakan nak kesahkan makan kucing lg...najis dia lg..

Eza Boom Boom said...

kesemuanya sangat comel... :D