tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, February 20, 2014

Kain cotton dari Vietnam

Memandangkan dalam SSM aku ada tertulis pakaian, jadi sepupu aku minta tolong jualkan kain pasang cotton dari Vietnam. Aku on sahaja sebab barang dah ada, tinggal tolong jualkan sahaja.


- 4 meter
- Cotton yang selesa & tidak panas
- RM 85 ( SM ) RM 90 ( SS )
- Harga termasuk poslaju


Nak harga lebih murah dari tertera?
SMS : Kain Pasang Cotton Vietnam 
hantar ke 019-2331810


* Hasil jualan juga akan dimasukkan ke dalam Dana Meow




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

Sheila Salim said...

assalamualaikum yui.. wah cantiknya. sheila baru dapat sehelai kain cotton. tapi dari korea la.. hehee yang ni coraknya semua cantik2 ~~~

Nurzakiah Hanum said...

cantiknya

aizamia3 said...

banyak pilihan dan cantik2.. ;)

aizamia3 said...

banyak pilihan dan cantik2.. ;)

ct kektus said...

cantik pula kain no 5 bunga besar tuu. :)

Fifi Nadhrah said...

cantik2 nye kain.. tapi fifi tak dapat tempah lagi..

diana said...

no 10 paling cantik..teringin.tapi tak de peruntukan..heheh

Azhafizah Md Nor said...

cantik²semua :)

Puan Bui Junaidi said...

CERIA WARNA2 NYA

Jie Susanos said...

bgus2..kain lak ni..

anamizu said...

wahhh Yui cantik2nye semua!
ana baru dpt sepasang cotton vietnam gak.. member bagi hehe

Cik Nur™ said...

cantik2 laa...

wan niahix said...

macam comey je... hehehe... terbaik...

azizah :) said...

cantik! kain ela kan..

Deqla Manjew said...

cantik2 smuanya yer..

- AZIE - said...

ok..semua cantikkk..

Eza Boom Boom said...

Eza suka yang bunga2 tu.. cantiknya..