tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, February 18, 2014

Hadiah untuk hari ini



Bangun pagi nak bersiap pergi kerja, kepala asyik tingtong. Masuk bilik air pun ambil masa yang lama untuk mulakan apa yang patut.


Hari ini datang kerja pun lewat seminit. 8.31 pagi. Disebabkan pening, muntah, cirit birit maka perlu jugalah jumpa yang pakar. Kalau tak teruk, memang tidaklah teman pergi jumpa doktor tu.


Kata doktor aku keracunan makanan. Takpe, telan sahaja ubat yang diberi. Moga kejap lagi dan seterusnya pulih seperti biasa.


Sekarang masih kerja seperti biasa. Sakit itu penghapus dosa kecilkan? ALLAH sayang saya.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

take care

Tihara said...

Insha Allah moga terhapus dosa2 kita
Akak kena kejang urat 2.3 hari ni

Lyaa Suriany said...

TC N GET WELL SOON

Mimi Azirah said...

semoga cepat sembuh yui

eima said...

get well soon ..

Klinik DR azhar ni dah seluruh utara die konker kan ...
francais die hebat betui la ...

Sally Yatiey said...

Moga cepat sembuh..

diana said...

sabar ye..sakit bukan selalu..kan??

ayut said...

Yup yui..Allah syg yui..moga sembuh cpt ye

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Yui,semoga cpt sembuh ya.Apak k.atie pon klu g Ipoh..ambik ubat kat klinik Azhar gak :)

IntaNBerliaN said...

moga cepat sembuh.. akak pun kurang sihat... maybe sini panas terik tak hujan lagi kan..

nuna said...

semoga cepat sembuh. xdpt mc ke?

azizah :) said...

jgn lupa minum air garam ORS tu byk2 k..moga cepat sihat yui

Deqla Manjew said...

byk ubat kena telan tu.. so sekrg dah sembuh lom?

Azhafizah Md Nor said...

banyak skang food poisoning kan..take care yui..get well soon

Cik Nur™ said...

byknyaaaaa...