tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, February 21, 2014

Bantuan BR1M 3.0 sudah mula diagihkan

Alhamdulillah, bagi mereka yang sudah update akaun, bantuan BR1M 3.0 telah diberikan. Macam aku, guna CIMB. Juga terbaca pemegang hong leong & bank islam juga telah diterima.


Bagi pemegang akaun lain, inshaaALLAH rezeki anda bakal menyusul. Jangan pula merungut sebab tak dapat sama macam orang lain. Rezeki itu ada, cuma masa sahaja.


Dah dapat bantuan, gunakan sebaiknya. Perancangan aku? Beli aset baru mungkin. InshaaALLAH. Semoga dipermudahkan segala urusan. Alhamdulillah rezeki di hari Jumaat.


Untuk yang tidak update akaun, proses pengagihan sama seperti sebelum ini. 


* Daku penerima bantuan BR1M 3.0 untuk golongan BUJANG





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

20 dak comei sayang YUI:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. alhamdullilah. murah rezeki Allah beri.. syukur. sheila belum terima lagi.. masih menunggu.. kita pun pakai cimb ~~~

Azhafizah Md Nor said...

Alhamdulillah masuk jugak dalam Maybank :)

ct kektus said...

kawan2 pon cakap dah dapat. hehee ai tak cek lagi.

Hazmin Hamudin said...

Untung la dapat BRIM

Tihara said...

syukur alhamdulillah, tumpang hepi sekali :)

Chot said...

Alhmdulillah. rezeki utk yg layak.. gunakan dengan berhemah..cthnya
untuk bisnes?btl tak yui?

Mar Mansor said...

wah rezeki dapat br1m..bujang ye..

:: Cik Viva :: said...

Dpt dah..td mber mesej suruh check..alhamdulillah..

Linda said...

Salam Jumaat :)

Cik Nur™ said...

alhamdulillah..rezeki.. :)

Ezy Loy said...

yg xbujang kene tgu esk..
huhu

nana kimie said...

alhamdulillah...:)

Nurzakiah Hanum said...

rezeki kan

Deqla Manjew said...

owhh.. yg bujang dpt dulu eh.. tahniah yer dah dpt yui.. hubby akak ni kena tunggu yg berperingkat sbb x smpt kemas kini huhu.. tp surat pun x dpt lagi.. camne ni? risaulah.. huhu

Rizziela said...

akk x layak..huhu

Fifi Nadhrah said...

alhamdulillah rezeki.. kite tak layak.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Yui..bestnya org bujang blh dpt BRIM...K.atie ni dp[t 'BRIM' dr HB jer (^_^)

izan mama mia said...

rezeki... gunakan sebaik mungkin

Eza Boom Boom said...

Eza tak layak lagi. masih dapat boucer buku.. huhukk.

azizah :) said...

jijah je tak dapat lagi..sobsob tunggu jelah