tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, February 24, 2014

8 sekawan mati lemas

Sebelum pergi kerja pagi tadi, sempat tengok MHI di tv3. Ya ALLAH, sangat sayu hati bila ada kisah 8 sekawan yang mati lemas di Muar ( maaf jika salah lokasi ).


Menitis air mata ini saat melihat keluarga dengan sabar menanti. Makin deras air mata saat nampak mayat timbul tidak lama selepas laungan azan dikumandangkan.


Siapa sangka perkara sebegini boleh terjadi. Niat asalnya untuk berjoging akhirnya berlaku tragedi yang sangat menyayat hati. Sungguh pilu bila mengenangkan kronologi kisah kematian ini.


Moga kesemua arwah ditempatkan di golongan orang beriman. Maut tidak mengenal usia, tidak mengenal masa.


Al-Fatihah.


* Aku tak boleh tengok cerita menyayat hati, pasti laju air mata mengalir







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

fieda said...

Al fatihah buat mangsa2 yg terlibat

Nurzakiah Hanum said...

sedih kan baca
al-fatihah

- AZIE - said...

kan..sedih sgt baca..
persahabtan hingga ke akhir hayat tetap bersama..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum nyui.. semalam terbaca dekat newspaper. sedihnya. al-fatihah.. semoga keluarga mangsa semua tabah menghadapi dugaan ini

ct kektus said...

tu lahh. kite yang dengar ni pon dah sayu je. apatah lagi ahli keluarga mereka. -_-

Myra Jay said...

Semoga keluarga 8 sekawan tabah dengan ujian Allah

Nur A.Z said...

innalillah.. Dah sampai ajal..

Kakzakie said...

Memang sedih. Ada yg kata tempat tu angker. Bayangkan dah 2-3 hari biasa mayat kan timbul tapi ini tak..

Moga roh mereka dicucuri rahmat..

AnneRaini said...

kat sungai muar di segamat... Bukan kat Muar. Semua tu org kg akak.

- said...

al fatihah...

moga ahli keluarga mangsa tabah...

Cik Nur™ said...

al-fatihah..

takziah buat keluarga mangsa....

wawa syaida said...

baca jugak kisah ni...sedih...takziah pada keluarga mangsa...al fatihah

Azhafizah Md Nor said...

Al fatihah..kalau fiza balik kg pg tempat kejadian mesti lagi sedih tgk..=__='

Deqla Manjew said...

sedih.. tp dah tertulis mereka kwn sehidup semati..Al-Fatihah..takziah buat keluarga mangsa...

azizah :) said...

Allah.. da sampai ajal mereka kan.. Alfatihah..