tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, February 06, 2014

ST 4 [2014] - Tentang Yui

Ceria & suka ketawa
Suka buat orang lain selesa
Muka nampak garang tapi hati ada taman


Jarang nak marah
Tapi kalau marah takut ada yang terkedu


Jadi kesimpulannya dia seorang yang peramah






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

suka yui :)

Tihara said...

akak rasa muka yui macam lembut je :)

are_lin@yu said...

peramah rupanya..hihi..klu ayu tgk org jgk..klu org tu jnis diam tak pndai jgk nk smbng.hihi

Chot said...

su pemalu. huhuh

Jie Susanos said...

kena tgk live bru caye ni..haha

Azhafizah Md Nor said...

seriously, senang berkawan dengan yui :)

Kesuma Angsana said...

hehehe betul3

Cho Zila said...

cam tak cayajer.. ha... tak kenal maka tak cinta...

ros_reeza said...

Ros rasa Yui macam tegas.. hihihi

Deqla Manjew said...

kalo peramah bestlah.. ada je mende nak diborakkan kan.. :)

AnneRaini said...

uihhh mmg ramah sgt ni...akak jek pendiam :p

azizah :) said...

memang yui peramah, happy go lucky.. bila la nak jumpa yui lagi ni kan..

Cik Nur™ said...

kita serupa.. :)

ayut said...

Kesimpulannya pendek je..hihi