tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, February 02, 2014

Bercuti dan bekerja

Sempena tahun baru cina, cuti bermula hari Jumaat. Bermakna awal bulan Februari dah cuti 3 hari. Bagi orang wilayah sambung lagi cuti sampai esok.


Bestnya kome kan cuti lama. Memang peluang balik kampung dan bertambah kesesakan jalanraya. Huhu.


Aku esok dah kerja. Kena semangat walau rasa malas sebab berlebihan pula cutiya. Padahal itu yang seronok. Boleh rehat lama.


Perkara biasa dalam hidup aku. kerja cuti. Kerja cuti dan begitulah seterusnya kot. InshaaALLAH.

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Nur Inani said...

selamat kembali bekerja ^_____^

Muhammad Taufiq said...


Entri yang menarik.

Jom singgah blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan salam singgah ahad dik...selamat bercuti...akak kat sini start hari Jumaat sampai hari ni cuti...esok dah mula kerja...

Ezy Loy said...

esok pon saye keje..
:D

Shahida Hassan said...

shida cuti lagi..jangan jeles tau yui..hehe

azizah :) said...

bestnya cuti lama2.. jgn malas2 nak keje yer

anamizu said...

slmt kembali bekerja Yui ;)
samalah. ana pun isnin dah kena keje sbb kerja kat Perak aje hehe

Eza Boom Boom said...

esok dah kerja balik yui.. hihi.

Cik Nur™ said...

nur xcuti lama...huhuh

Azhafizah Md Nor said...

untunglah wilayah dapat sambung cuti kan..tuesday blues lah pulak..hihi

shaFazie said...

akak kalau ikutkan dh start keje semalam tapi bos bg cuti hihi

Shida Radzuan said...

shida isnin pn keje tp selsa cuti blk..dan kje smula rabu hehee :)
sama je rasa yui..