tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, February 04, 2014

Pertemuan ringkas bersama EXPRS PUO

Zaman politeknik dulu aku memang bergiat aktif dengan pembimbing rakan sebaya ataupun kelab kaunseling. Dari sem 1 hingga final sem, masih setia bersama PRS.


Alhamdulillah, Jumaat lepas sempena cuti tahun baru cina, kami jumpa. Saja-saja jumpa. InshaaALLAH bulan 10 akan jumpa lebih ramai lagi kawan-kawan yang ada. Sambil jumpa sambil bercuti mungkin.



Yang belah kanan tu juga merupakan blogger Sis Eintan
http://www.nurfuzie.com/


Sebenarnya berempat tapi dalam gambar ada 3 orang sahaja. Kami jumpa di Mydin Meru, Ipoh.


Alhamdulillah, terima kasih sebab sudi jumpa ya.


"Apa yang penting? KERJASAMA!!" 
Kata-kata yang kami selalu ucapkan






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

bestnya

Cik Itah@RRP said...

salam. bestnya dapat jumpa kawan blogger :)

Azhafizah Md Nor said...

sesekali berjumpa seronok jugak kan..time cuti ni la nak berjumpa..

eima said...

makin kurus ... diet berjayakah ?? hihi

ct kektus said...

syok kan dapat jumpe kawan2 yg lama tak jumpa. macam2 cerita yg diimbas nanti. mengekek-ngekek ketawa. hehee

Jie Susanos said...

ooo setianya..

Shida Radzuan said...

wahh jmpa dah? bila dpt jumpa yui nih..

FarhanahAdzlan said...

nanti boleh jumpa kita pulak hihi :)

Deqla Manjew said...

kompius pulak yg mana 1 yui.. yg tgh tu ker? wahh! :D

Kesuma Angsana said...

seronoknya dpt gader2 gini !

ayut said...

Ooo..kak eitan tu geng prs dulu la yer?

azizah :) said...

untungnya dapat jumpa.. jijah rakan2 poli duduk jauh2..

Cik Nur™ said...

mesti bykkan perkara yg dibualkan.. :)