tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, February 23, 2015

AL pertama di tahun 2015

Ahkak-ahkak,
Cik empunya blog hari ini AL
Kononnya sambung terus cuti raya cina
AL pertama di tahun 2015
Entah pasaipa sekarang malas nak guna AL kalau tak perlu
Kumpul cuti kot
Huhu


Nanti che' balas jejak ya
Esok baru start kerja


Adake yang sama macam aku sambung cuti lagi?
=__=




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

emma diana said...

Cepat2 cepat sihat ye :)

Inani Hazwani said...

kita pun cuti lagi hari ni ^^

Nurzakiah Hanum said...

selamat bercuti

Kniedaz said...

akak kerja ^_^

Ibu Lala said...

Kalau cuti byk syg kalau x guna. Akk dah guna 4 hr cuti 2015. Harapnya ada baki la nak bw ke tahun depan

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
selamat bercotik2 lagi uols :)

IbuNoey said...

Akak pun masih cuti lagi.tapi just duduk rumah dengan anak-anak.

Ezy Loy said...

bestnye cuti..
arini dh start keje..
huhu

Azizah Green Line said...

wah...mengalahkan cina raya pula ni..hehe

eima said...

ikut hati nk cuti ade je keja nk kena buat risau plak surat pertukaran sampai .... nk kena lapor diri

Diana Rashid said...

Ingat daku dalam doa mu..hehehe

Mardiah Diana said...

Akak tak ada ambil cuti tahunan nak sambung cuti tahun baru cina ni...sayang cuti...hihi...