tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, February 25, 2015

Tidak berapa sihat

Dah 2-3 hari aku rasa
Lenguh badan, sakit kepala


Dah tampal koyok
Dah letak minyak cap kapak
Panadol saja tidak ku telan buat masa ini
Selagi boleh tahan, kena tahan


Kadang denyut itu terasa kuat
Kadang perlahan
Air memang aku minum cukup


Ada masa rasa nak ketuk-ketuk kepala
Apakan daya, nanti orang tengok pelik pula
Hahaha!


Sakit ini penghapus dosa kecil
Moga baik-baik hendaknya
Korang pun jaga kesihatan sama.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Inani Hazwani said...

semoga cepat sembuh yui ^^

Chot said...

Perlukan rehat secukupnya barangkali?. Jom bercuti!

trah zain said...

take care ^_^

Diana Rashid said...

banyak kan berehat..mungkin terlampau letih kot...

Ezy Loy said...

minum air masak byk2.. jgn lupe mkn ubat..
jaga kesihatan.. dan rehat byk2..
=)

Najib Ariyan said...

agaknya terkena hawa panas sekarang ni tak Yui... ishhh bahaya tu.. kena sejukkan badan jugak tu selain minum

Azizah Green Line said...

semoga cepat sembuh yui..

lynndamya said...

Salam, tu lah..kadang2 sakit kepala mmg buat kite rase xselesa betul..tp itu tandanya Tuhan masih igt kite..take care juga (n_n)