tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, February 27, 2015

BARANG KEMAS 916 SECARA TUNAI ATAU ANSURAN

Marilah kita bersama-sama cuci mata. Mana tahu ada yang berkenan di hati sanubari. Ada duit boleh bayar cash, kekurangan duit boleh buat ansuran.



RANTAI LEHER CHOKER



RANTAI LEHER & RANTAI KAKI



RANTAI TANGAN



CINCIN


Untuk makluman semua, harga tunai dan ansuran adalah BERBEZA. Sudah tentu harga ansuran lebih sedikit.


Untuk harga tunai boleh rujuk terus pada aku sebab harga berubah tak tentu hala. Ada naik, ada turun. 


Untuk belian secara ansuran, bayaran pertama adalah 40% dari nilai barang. Ansuran boleh 3-4 kali sahaja. 


Maklumat lebih lanjut, boleh whatsapp 019-2331810. 


Yang serius & benar-benar nak tahu, digalakkan hubungi daku. Ini emas 916 asli, bukan sadur ya. Ada banyak lagi pilihan lain. Prefer COD di kawasan aku =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

menarik nie

Inani Hazwani said...

cantik cantik semuaa ^^

Mardiah Diana said...

Salam singgah sini dik yui...rambang mata tengok ni barang kemas...semua pun cantik2...

lynndamya said...

Salam, wahh menarik jugak, tp sy belum sampai seru nak beli emas..xtau lah kenapa :( haha

zazanizam said...

ngeeee rabun mata tgok brg kemas semua ni..

Diana Rashid said...

cantik2 semua..boleh ansuran ye?/ish..ni yang geram nih..hahah

Azhafizah Md Nor said...

rambang mata nak pilih tu