tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, February 13, 2015

RESEPI : Popia Pisang Choc Cheese

Kalau tengok group resepi ringkas, ada sahaja menu yang buat aku terliur. Arghh! Tension mak jemah. Hahahaha. Berikut salah satu resepi habis ringkas & mudah.



Bahan-bahan seperti dalam gambar. Mudahkan?


Sedang taip entry ini, aku terfikir kalau olah resepi ini lagi sedap. Celup pisang dalam susu pekat sikit, tabur gula perang sikit/madu dan baru tabur bahan-bahan lain. Lagi menarik dan umphhh tu.


Fuh, bab makan laju aje aku nak fikir. Lalalala.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

mun said...

mak aiiii yui...ini bikin akak tergoda je tgk tau..huuuu..nak nak nak...

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dik yui....wahh...simplenya resepi ni...InsyAllah ada masa akak nak try buat resepi dik yui ni...nmpak sedap sangat...

Nur Farahuda said...

simplenya resepi dia...

eMMe said...

pandai yui wat resepi sendiri... mmm..mesti sdap yui... leh la akak try..

Nur Inani said...

sedaaap nampaknyaa tuu ^^

Dhiera nadhirah said...

bile tgk resepi ni terbayang banana chocolate pancake. huargh!!

eima said...

tu diaaa...mesti manis ni kan ...ai kurang gemar sgt .....tp boleh try utk anak2 ...mesti diorg suka

sha dhira said...

Wahh.. shad pun suka makan kuih popia..
jemput singgah entry shad, http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/2015/02/jom-masak-dan-tebus-wang-tunai-its.html

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam yui,
hamboi3
pandainya uols mereka cipta yer :)

Nurul Baidurah said...

tersangatlah simple resepi nya..hihi..

lynndamya said...

Salam, wahhh sedapnyaa!! inovasi baru nih..hihi lepas ni ramai lah yg jual :D

IntaNBerliaN said...

wah, nmpk mudah ni... ada bahan blh buat ni

Azhafizah Md Nor said...

bagus juga olahan resepi yui tu..kena cari pisang yang sesuai juga ni yui..sedap