tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, February 06, 2015

Part 1 : Kucing di rumah

Sedia maklum aku sukakan kucing dan sangat sayangkan binatang kesayangan Rasullullah SAW ini. Tak pelik kalau aku banyak buat entry pasal kucing.


Sebenarnya dah beberapa orang request nak tengok gambar-gambar kucing yang ada.
Jadi aku akan pecahkan kepada beberapa bahagian. Supaya mudah untuk kenal. Ecehhhh!





Paling awal ku bela : Nenek Eton
Yang ku beli kerana dasar simpati : Shinchan & Lela
Ambil dari kawan : Kika
Anak Kika : Kiut
Adik ambil dari UUM : Muna

Kisah Eton : [ entry ]
Kisah Lela : [ entry ]


Lepas ini akan menyusul gambar-gambar yang lain. InshaaALLAH.


Moga yang nak tengok kisah kucing daku, puas hati ya.


Aku tak kaya untuk beri kesempurnaan kepada anak-anak bulus tapi inshaaALLAH aku kaya dengan kasih sayangku. Sayang mereka!








guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

Nur Inani said...

wahh macam macam nama anak kucing dia

Mardiah Diana said...

Salam singgah jumaat dik yui...semua kucing2 dik yui comel lah....

Mardiah Diana said...

Salam singgah jumaat dik yui...semua kucing2 dik yui comel lah....

Najib Ariyan said...

kena mandulkan lah... kesiankan tapi kalau membiak dan terlantar kat tepi jalanan tu dan takder orang bela... lagi lah kesian... kucing saya pun saya mandulkan...

anamizu said...

hai nenek eton ehehe

nur anis said...

geram tengo kucing tu semua.. dah lama saya tak bela kucing.. rindu pula.

Azhafizah Md Nor said...

selalu yang masuk entry yui shinchan,lela,eton..hehe

trah zain said...

waaa... ramainya family angkat,,hehe

eima said...

lela tu nape .... tp aku rasa paling kiut adalah... ni mata aku tau ...kiut la .... hehehe

eMMe said...

Hai Yui si pencinta kucing, akak cam tringat iklan Shafiq Rahim, hahahaha!

shaFazie said...

alahai sweet nye nama depa ehh..
paling best nenek eton

Ezy Loy said...

eton 2 comel..
name pon comel.. hihi

AMIIZAA said...

salams,

comel-comelnya semua, geram nak kiss:)

nenek eton tu matanya special:)

shinchan muka iras soya akak:)

lynndamya said...

Salam, haha nama yg Kika tu mcm unik sikit, selalu org letak kiki je, jarang dgr nama kika..hehe comel semuanya..nenek eton jugak yg paling legend~ hahah

Eka Tikah said...

semua comel comel. haishhh geram! hehe

Eika Ekmal said...

Comel-comel .