tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, February 11, 2015

Employee of the month

Lepas saja kejadian pelanggan tiada adab, petang itu juga aku dapat berita gembira. Sebenarnya macam tak percaya tapi alhamdulillah. Ada rezeki untuk kali ini.




Dapat RM ****. Mungkin ini hikmahnya selepas aku "dimalukan". ALLAH bagi rezeki melalui sebegini.


Untuk Dec 2014 tapi baru sekarang dapat tahu. Takpe, tak kisah =)


Oh ya, sesiapa nak buat pinjaman dengan koperasi di atas, boleh roger aku. Bagi slip gaji dan nanti akan aku bagitahu amaun pinjaman yang layak ( ini kerja partime ). Ini betul-betul punya pinjaman ya.


Dugaan adalah asam garam dalam kehidupan. Terpulang samada kita pandai kendalikan atau tidak walau kadang ambil masa. Bertabah!







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

eima said...

tahniah dik .. kan aku ckp ko berjaya ... haaa ni buktinya

Nurzakiah Hanum said...

tahniah

Nur Inani said...

alhamdulillah. rezeki ^^

AnneRaini said...

phewwwitt... nk eskrim sepasu.. eh!

tiga lalat said...

Salam. Hee tahniahnya dapat anugerah pekerja cemerlang. Berapa banyak saya boleh pinjam? Hehe2

AMIIZAA said...

congrats allah beri kemanisan yg kekal buat awak:):)

seraa rose said...

tahniah yui...

Azhafizah Md Nor said...

Alhamdulillah..Tahniah Yui

ros_reeza said...

Tahniah Yui! Alhamdulillah

Chot said...

Alamak. Jeles.haha. Gudjob dear.kipidap. Jgn serik lyn pelanggan. Eh. Lain mcm pulak bunyinye..huhu.. Anyway..congrats!

Nurul Baidurah said...

tahniah Yui..