tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, February 17, 2015

Part 4 : Kucing di rumah

Asal usul Puteh, dia ada 4 beradik tapi yang lain mati ketika kecil. Ada orang hantar mereka ke rumah SS memandangkan dia tahu kami bela kucing. Hendak tolak, rasa kesian, jadi terima seadanya walaupun ketika itu rumah memang dah banyak kucing.


Alhamdulillah sekarang Puteh saja satu-satunya yang membesar dengan sihat. Ini kali kedua Puteh beranak & lepas ini tiada lagi sebab Puteh telah aku mandulkan [entry].



Inilah anak-anak terakhir Puteh. Lepat, Lekir & Luna. Senang aku nak ingat nama mereka. Hahahaha. 


Nak tengok gambar kucing-kucing aku yang lain?

Part 1

Part 2
Kisah Eton : [ entry ]
Kisah Lela : [ entry ]


Aku tak kaya untuk beri kesempurnaan kepada anak-anak bulus tapi inshaaALLAH aku kaya dengan kasih sayangku. Sayang mereka!

Album jualan Dana Untuk Meow
[ link ]



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

semuanya comel2

Nur Inani said...

comelnyaa luna tu ^^

eima said...

comey cam kecik lagi je diorg tu ...
nanti himopun depa semua suruh dok diam .... amik gambar family besar tu ye

Ezy Loy said...

ala comelnye ank2 bulus..

wahida said...

amboi nama anak kucing ko...lepat gitu...

eMMe said...

hahhaa.. senang kan name2 unik ni yui... senang ingat.. n tgk gak rupe kucing tu, cam lepat, ke cam lekir ke, cam luna maya ke, aik!? hahahah...

lynndamya said...

Salam, haha bagus yui buat entry camni, boleh bagi inspirasi utk sy pilih nama2 kucing...kadang smpi stress sbb xtau nak letak nama apa lagi dah untuk kekucing ni, haha

Puteri Beribiru said...

awww...semua comel!! geramnyaaaa...

Azhafizah Md Nor said...

Alhamdulillah..mereka terjaga dan penuh dengan kasih sayang yui dan family :)

Mardiah Diana said...

Wahh...kucing2 dik yui semua comel2....