tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, February 14, 2015

Kucing berkepala dua

Senyum aku saat rakan FB bagitahu sekali pandang nampak seperti kucing berkepala dua. Ehehehehe! Tidak tidak. Ini dua ekor anak kucing yang sedang membesar bagaikan juara. Semakin nakal.




Sekali tengok nampak kembar tapi mereka lain ibu. Inilah namanya Dedek & Labi. Muka stress kena paksa ambil gambar. Hahaha.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Princess Syazliyana said...

comelnya!!! hehe

Mieya Atiera said...

comelnyaaa.. alahai

Ezy Loy said...

ala comelnyeeeee!

Anisah Abdullah said...

comey jek 2 beradik ni.. nama pun comel jugak..

Nurul Baidurah said...

hehehe...comelnya...

Diana Rashid said...

Yui bagi diaorang makan apa ye??buat sendiri atau beli makanan nya..

Ann Ishak said...

oh geramnya :p

lynndamya said...

Salam, haha nampak sgt dua2 tu xsabar nak maen lari2 lagi tu, comel sungguh dua2nya..hehe

IntaNBerliaN said...

a'aa sekali pndang mcm kmbar sbb sama besar...

YattAkasah said...

comelnyeeee

Azhafizah Md Nor said...

ohh dirapatkan jadi macam kepala dua lak

Puteri Beribiru said...

comel sangat2..awww geramnya..nak peluk cium please...pastu picit sikit..boleh tak??haha
eh memang nampak macam kucing berkepala dua kot dorang ni..!! haha

tiga lalat said...

Salam. Hee ingatkan betul2 berkepala dua. Kucing yang chomel.