tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, February 07, 2015

Susah senang kita






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Ann Ishak said...

alololo meh saya pujuk meh

Nur Inani said...

setujuu ^^

Diana Rashid said...

bila ingat2 kan rasa nak menitis airmata ni yui..memang sedih..Lagi2 yang buat macam tu saudara mara sendiri..kalau kawan2 buat ok lagi sebab diaorang bukan siapa2 dengan kita.kan?/

Eka Tikah said...

jgn sedih2 ye kak. hehe :')

Mardiah Diana said...

Salam singgah petang dik yui...betul tu...kalau kita senang ramai yang datang tapi bila kita susah semua lari...

Jie Susanos said...

bila kita susah jgn duk berharap orang akan tlong kita..nti kecewa la..baik mencari kekuatan bgun dgn sndiri..lg power mcm tu

Azizah Green Line said...

Alololo ayat menikam kalbu.. xmo sedih2 ye yui

Azhafizah Md Nor said...

pujuk diri sendiri tu dah jadi perkara biasa..itu jadikan kita lebih tabah :)