tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, February 12, 2015

Part 2 : Kucing di rumah

Kisah kucing Part 1 berjalan lancar. Kita teruskan dengan part 2 pula ya. Kali ini nak kenalkan keluarga kecil ibu muda namanya Omei.




Omei ini anak Nenek Eton. Muda lagi tapi sebab "gatal" awal, maka terbitlah anak dua ekor. Miahahahaha!  Mula-mula tak reti nak jaga, tapi selepas "diajar" oleh mak aku, terus pandai. Sekarang makin mengada dan manja perangai Omei.


Anak Omei memang 2 ekor ini sahaja. Kelahiran pertama. InshaaALLAH nak mandulkan juga Omei ini bila cukup Dana Untuk Meow Yui.


Semoga membesar dengan sihat Labu & Labi.


Nak tengok gambar kucing-kucing aku yang lain?

Part 1
Kisah Eton : [ entry ]
Kisah Lela : [ entry ]



Ini baru half, ada half lagi. Tunggu next entry.


Aku tak kaya untuk beri kesempurnaan kepada anak-anak bulus tapi inshaaALLAH aku kaya dengan kasih sayangku. Sayang mereka!


Album jualan Dana Untuk Meow
[ link ]



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

cute

Siti Rohaida Yusof said...

sweetnya nama kucing² ni

AMIIZAA said...

comeinya omei dan anak2nya
pandai dia beranak sikit jerk hehhehe



Eny Abdullah said...

comelnyeee!!!! geram lak tgk

tiga lalat said...

Salam. Hee cantik nama Labu Labis.

Nur Inani said...

labu labi nama dia. heheh

Ann Ishak said...

sama la kita yui, kadang2 tu rasa nak angkut balik je kucing2 tepi jalan tu ke rumah. tapi apakan daya, duduk appartment ni banyak pantang larangnya. redo je la...

yui...kucing kita pun dah beranak, dah 2 minggu usia si kecik tu. nanti kita update ye :)

Nurul Baidurah said...

Comel comel semuanya Yui....hehehe..