tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, February 09, 2015

Resepi Bergambar : Ayam Goreng Pandan



sumber : Resepi Ringkas


Satu lagi resepi yang memikat hatiku. Tapi diri sendiri belum cuba. Save dulu, mana tahu datang mood boleh terus buat.


Tengok gambar, dah terasa macam mana keenakannya. Fuhhhh!





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

nyum2

eima said...

mesti sedap ngan wangi ni kan ....

Siti Rohaida Yusof said...

teringin nak buat,tapi belum ada masa lagi..hehe

shaFazie said...

goreng garing + nasi putih perghh sedap itu yui..

Mardiah Diana said...

Salam singgah pagi dik yui...wahh...sedapnya...akak pun ada masa nak cuba buat ni...

Nur Inani said...

sedapnyaaa. mesti wangi kann ^^

Nur Inani said...

sedapnyaaa. mesti wangi kann ^^

Ezy Loy said...

mcm saye jgk.. jumpe resepi save dlu..
tp xtau bile nk wat. haha

Ann Ishak said...

tapi kena gigih jugak nak membalut ayam dengan daun pandan tu :p

Azhafizah Md Nor said...

belum pernah buat lagi sebab susah nak cari daun pandan..dah tanam mati pulak..nak membeli memang taklah..huhu