tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, February 12, 2015

Part 3 : Kucing di rumah

Kita teruskan lagi dengan misi memperkenalkan kucing-kucing yang ada di rumah SS. Masih ingat kisah kucing aku Minah di mana ketika kelahiran pertamanya, anaknya tersangkut lebih 7 jam! [ entry bergambar ].




Ini kira kali kedua Minah beranak. Tiada masalah sangkut. Mungkin dah belajar dari pengalaman. Anak Minah pun dua ekor sahaja. Waktu Dobok dilahirkan, Minah taknak jilat anaknya hingga memaksa aku bagi Dobok tumpang menyusu pada Puteh ( entry seterusnya ).


Tapi sekarang aku dah letak anak-anaknya duduk sekali dengan mak kandung. Jadilah happy family! Ehehehe.


Oh ya, Minah ini pun anak Nenek Eton. Minah dah jadi sedikit OKU selepas masalah di kelahiran pertama. Jalan dia seperti arnab & sedikit mengengkang. Faham tak?


Semoga membesar dengan sihat Dobok & Dedek.


Nak tengok gambar kucing-kucing aku yang lain?

Part 1

Part 2
Kisah Eton : [ entry ]
Kisah Lela : [ entry ]



Aku tak kaya untuk beri kesempurnaan kepada anak-anak bulus tapi inshaaALLAH aku kaya dengan kasih sayangku. Sayang mereka!



Album jualan Dana Untuk Meow
[ link ]




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Anum said...

comeinya

AMIIZAA@Mieja said...

yui ada berapa ekor?
setiap ibu 2 ekor anak pandainya depa budget hehehhehe

wahida said...

uiiii...ni mmg dah expert habis pasal kucing yui ni...

Chot said...

Shomeyyyy...xkaya hrtw dunia xpe yui.

eima said...

ooo aku ingat kucing aku je ade masalah beranak dulu2 .... hmmm

Unknown said...

cemana sampai boleh mengengkang tu??ganggu tulang kaki dia kot..

ezy.fia said...

comelnye dobok n dedek..

dedek dlm bhsa srwak mksdnye adik..

ihiks

eMMe said...

comelnye dobok ..dedek... hahaha..yui ni kreatif la.. name2 unik ni, jarang akan same dgn name kucing org lain, kan...

Anum Abdullah said...

Memang comnel lah kucing Yui...