tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, February 24, 2015

Cincin emas di tahun 2015

Hajat di awal tahun 2014 nak dapatkan cincin emas design sebegitu [entry] tak berkesampaian, maka aku tunaikan di awal tahun 2015. Alhamdulillah, rupanya masih ada lagi design ala-ala yang ku impikan.




saiz 11


Sebenarnya aku trade in 3 cincin dan tambah sedikit duit untuk dapatkan cincin di atas. Lagipun cincin-cincin berkenaan tidak boleh ku pakai ( longgar ).


Alhamdulillah urusan dipermudahkan. Seronok sebab dah dapat apa yang kita kenan. Nak tunggu cincin tunang/nikah, belum tentu boleh dapat design macam ini. Heheheh.


Beli sendiri puas hati.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

emma diana said...

Haiyh , tengok cincin cincin ni , rambang mata , mula la nak cari jugak , hehehhe

Inani Hazwani said...

cantiknyaa cincin ^^

Diana Rashid said...

Berapa harganya tu Yui..cantiknya nya..

Ann Ishak said...

cincin tunang/nikah nanti demand lebih tau yui :p

Myra Jay said...

Wahhh bestnya....

Cantik..
Mesti mahal sebab Yui trade In 3 cincin + duit lg kot atas...

Yg penting bila hati dah berkenan kan :D

Nurzakiah Hanum said...

cantik

Ibu Lala said...

Cantiknya. Akk x suka pakai cincin. Cincin yg ada pun x pakai. Nanti kalau beli barang nak tukar drpd x guna. Emas skrg mahal kan. Suka tgk design cincin yg cantik cantik.

Azizah Green Line said...

Alhamdulillah yui impian tercapai..cantik cincin tu..nasib la jijah ni jenis xleh pakai cincin,gelang ms kerja..mmg xdelah nak beli

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Cantik cincin tu...Kak atie pon ngah tggu idaman hati lagik
Sabar2 dulu..hehe

lynndamya said...

Salam, wahhh cantik juga! hehe :D