tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, February 05, 2015

Emas 916 dengan harga bajet & corak terkini




Mata dah pinar-pinar tengok emas 916
Belum lagi tengok emas 999
Fuhhh!


Ada yang berminat?
Stok tak banyak
Siapa bayar dulu, itu didahulukan
Takde nak booking main-main


Harga pasaran sekarang RM 168 ( tak termasuk upah )
Harga daku?
Boleh terus PM di FB
Harga lebih rendah & tiada upah
Postage tanggung sendiri naaa


Cincin 1.5 gram ke atas
Loket 0.5 gram ke atas
Rantai tangan ala pandora 6 gram ke atas


PERHATIAN
Harga berubah ikut harga semasa
Beli jika berbaloi, tunggu jika sanggup sebab dijangka akan naik lagi
=___=




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Permatabiru said...

comel2..berkenan plak loket tuu..

eima said...

boleh byr ansuran tak yui .. hehehe
ari tu dah try pandora tu .... tgn kecik tak lawa la plak tp kite minat sgt .... woooooww

AnneRaini said...

berkenan jg tp bajet takde...huhu

zazanizam said...

zaza pun giler emas..tpi budget xde pulak huhu..

Azhafizah Md Nor said...

suka tengok emas blink↓3 tapi xde modal lak..huhu

eMMe said...

wow..cantik2 yui...

Mardiah Diana said...

Cantiknya gelang tu dik yui...sangat berkenan tapi modal tu yang kurang...

AMIIZAA said...

nusha fb apa?

Ezy Loy said...

xde bajet lg nk beli emas..
tp suke tgk emas..
hihi

Jie Susanos said...

xleh beli lg ni..hihi

tiga lalat said...

Salam. Hee beruntunglah ada banyak emas kilau lap lip lap lip.

anamizu said...

ana xdak beli emas lagi hehe

Azizah Green Line said...

last ada emas ni ms kawen 3tahun lepas..xde nak beli2 lg yui..lgpon jrg pakai keja nurse kan

ros_reeza said...

Cantikla Yui

lynndamya said...

Salam, wahh tapi kan, bile lah sy ni nak berminat dekat emas ya...rasa mcm xnormal je bila pempuan tak suka emas~ hahaha ;D