tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, January 03, 2013

Baju sambutan hari lahir ke-6

Hari minggu lepas, sempat tolong emak kemas barang-barang dalam almari * sebab nak ubah tempat. Maka terjumpalah bonjot-bojot dipenuhi pakaian comel zaman kanak-kanak ribena. Pakaian siapa? Haruslah pakaianku.




Kenapa satu pakaian yang dibawa keluar? Sebab dress tu kenangan semasa sambutan hari lahirku ke-6. Sambut sekali birthday abah walau abah bulan Disember. Kenangan! Teringat saat suap menyuap kek. Memori yang tidak mungkin dilupakan.


# Makin dewasa, dah tak heran nak sambut bagai. Kih kih. 




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

31 dak comei sayang YUI:

Mrs Lurve said...

comelnya baju nie yui....baju yui masa kecik2 ke nie..?

Tihara said...

hehe cumel sangat yui..masih elok kn :)

Mimie said...

alolo...comelnye baju yui

Ena's Palace said...

mesti awk nmpk cute je masa pakai tu dulu kan..

::CIK LYNN:: said...

baju tu elok lg...bleh bg kt ank sedara yui la :)

Mrs Velentine said...

comel baju..

J.Syazwana said...

comel dress :)

AnneRaini said...

simpan simpan baju ni..comel lg ni..hehe akak punye dah almarhum dah.

Nyue said...

wahh..masih ad bju zmn ribena yea..cute nye..nty yui pakaika kat anak yui plak..ehehe

diana said...

masa kecik akak ni tak pernah sambut hari jadi.

puteri said...

wahh..comelnya.

Nadia Johari said...

msih ade tu..hahaha..leh bwk ke ank dan cucu..ehhe

azizah :) said...

hehee comey la yui..ok la tu atleast masa kecik2 pon pernah sambut birthday! heee

ieda said...

wah dikk ..masih kelihatan baru .. so cute ;)

syafiqakarim said...

amboiii
hahaha



membesar dgn baik ya

Eca Dwinky Asha said...

comel baju yui~

نورعيم said...

ada lg tu baju umur 6 thn. sy punya entah ke mana dah sume.

eh nnti blh la pakaikn utk anak sndiri eh. hihi.

Cik Nur said...

cantikk..!
simpan tau baju tu, nanti boleh bagi anak..hihihi

ct kektus said...

simpan yui. nanti kasi anak pakai. kehkeh

^^eKaTiKaH^^ said...

alahai, comelnye gaun akk mase kecik.. hehe.. ^^,

Syue Mustafa said...

Comelnya baju.

Aty_Fared said...

Betul la...dah tua tak heran nk sambut..tp hadiah nk jugak...heheh...:-)

Kesuma Angsana said...

wah masih simpan lagi yek

sHaRiNa eLyaNa said...

wah pndai jaga hehe

ayut said...

ahaks...so cute ok!...pasni nk bt turun temurun ke yui baju comel ni??

nanieybarnieylurviey said...

comeynye bju.. alahai.. simpan la utk anak Yui lak.. elok lgi tu..

p/s: betul tu.. da mkin besar x heran da nk celebrate ni..

MaYa MustWany said...

sweetnya...

aah..bila da besar ni da biasa je kan

IntaNBerliaN said...

comel je baju tu

shidaR said...

wahhh masih ade yui..shida disebabkan dah berpindah 2x tah kat mana baju2 lama huhuhu~!

fieda said...

comelnyer baju tu..simpan utk anak yui nanti tau..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantik lg baju tu..pandai jaga n simpan