tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, January 31, 2013

Dah dapat apa yang diidamkan!

Okay, semalam dah kabor aku cutikan. Aku jumpa si Shapit. Pertemuan pertama di tahun 2013. Semalam beli belah sikit, tak sangka jumpa coklat yang aku idamkan tu! Yes yes yes!!!!


- muka diblurkan sebab orang ni eksited sangat! -


Dapat paket besar gitu. Lepas ngidam aku. Hihihi. TQ awak sebab belanja saya beli belah. Lepas ini belanja lagi ya. Hahahaha!


# OTW jejak balas korang ya




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

25 dak comei sayang YUI:

ros_reeza said...

coklat hershey's tu memang sedap :)

Saya Disini said...

xpernh mkn lagi..

Tihara said...

best nye yui jumpa si dia yea :)

orked violet @ SYA said...

xpenah try choc nih although slalu jumpe. Sbb nipis sgt. nak tebal cm cadbury (see..ayat pon da bunyik cam wanita obes kan? hikhik)

BTW, Sya br foLLow sini. free, visit/foLLow Sya jugak ek~
sya-orked.blogspot.com

Anum said...

sedap kan

Nyue said...

best erk?? nyue pun xpernah mkn ag...huhuhuhu

ayut said...

akhirnya dapat...coklat yg diidamkan..rasa ye sama tak?? :p

KY said...

wahhh...mengidam coklat ? hihi

Cho Zila said...

akak suka hershey'stu...makan tak berenti2.. tuler pantang nampak...

shaFazie said...

teringin nak rasa coklt twix tu...

wahida said...

sedapnya yui...terus aku pun mengidam sama...haha...

lynndamya said...

Tahniah !! Hahahaa (n_n)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Yui..terima kasih rajin singgah ke blog k.atie.Mcm anak pompuan k.atie la suka mkn coklat...klu g soping,coklat dia pilih dulu :)

Mrs Velentine said...

bestnya nak sikit boleh yui

Shakira Pathi said...

sedapnyeee :D

Fieda Rafli said...

wah...gambar tak keluar...rugi tak nmpk gambar coklat..

Nisa Greennnpanda said...

hershey's n twix mmg sdap sgt!!!

najihahfara said...

kepingin makan twix ye hehe

Cik Nur said...

patutlah yui senyum sampai ke telingaaa.. :)

Mrs Lurve said...

coklat tue akak suka jgk..sedap!!

Cinta Misteri said...

Twix??? lom penah rasa. nk kena skodeng gak ni

azizah :) said...

lagi sedap sebab org belanja coklat kan.. nyum2..

nanieybarnieylurviey said...

Finally dpt jgk :) :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah hati mesti berbunga2 dpt jumpa sidia kan hihi

Myra Jay said...

Akak tak pernah try cokelat ni, lupa ari tu p lgkawi nak ushar :D