tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, January 10, 2013

ST 65 # - Tak mustahil jika ada usaha

Jangan terlampau berharap nak capai bintang yang tinggi di langit 
sedangkan rumput di kaki jarang sekali disentuh 


Jangan terlampau nak menuju ke gunung yang tinggi 
sedangkan bukit yang rendah jarang sekali didaki 


Semua itu tak mustahil jika usaha yang ada kena caranya


Sumber : FB sendiri

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

22 dak comei sayang YUI:

Mrs Lurve said...

btl yui..ukur baju di badan sendiri

Saya Disini said...

betul

Rapunzeel Cikilolo said...

setiap kejayaan bukan datang bergolek. kena ada usahanya.

kan?

Sue Echan said...

yup.... betul!

are_lin@yu said...

setuju sekali!

Cik Muda said...

tanpa usaha mimpi tak bermakna......

pasti kena usaha juga demi mendapatkan apa yang kita impikan..!! Yeah....!!! Good luck for me, 2013 please be nice with me!!!!

IntaNBerliaN said...

a'aa betul tu :)

diana said...

usaha dulu baru tahu..:)

Myra Jay said...

Usaha tangga kejayaan :)


p/s: Yui, akak mungkin akan ke Lgkawi hujung bulan ni insyaAllah :D

wahida said...

usaha tangga kejayaan...

Tihara said...

Done :)

betul..yang penting usaha dan tak pernah putus asa.. insha Allah :)

azizah :) said...

untuk mencapai kejayaan kena berusaha baru memperoleh hasilnya :)

shidaR said...

yup betul2 ^_^

L said...

hehe. usaha mau ada la kan.

Cik Nur said...

setuju sangat2...
biarlah apap yg kita buat ikut pada kemampuan kita...

MaYa MustWany said...

betul2.. :)

Cik Rongoks Ika said...

setuju yui ^^

Mimie said...

betul

nanieybarnieylurviey said...

So true.. Harus realistik dan berusaha..

nadia said...

berangan dan berusaha! :))

ayut said...

kalau berangan je lbh....usaha ckit pon takde bek takyah kan... :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

betul2 tu yui...setuju