tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, January 20, 2013

Buah Naga Merah

Aku penggemar buah-buahan. Kalau makan buah semata-mata untuk lunch boleh tahan lagi. Kira takde masalah kalau takde nasi. Kalau mak aku,tak boleh kalau sehari tak dapat nasi!




Nampak menarik warnanya. Tapi kenapa panggil buah naga merah? Aku tak nampak warna merah pun. Hihihi. Oh ya, saat korang baca entry, aku sedang "berjimba" dengan blogger Perak.


# Nanti aku balas jejak ya. Tungggguuuuuuuu!






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

21 dak comei sayang YUI:

Ena's Palace said...

Diet ke..mkn buah aje...
Hepi enjoy berjimba sepuas2nye ye...

Cik Kamoo said...

akk pun suke naga merah nie...sedap. tambah plak dapat yg manis....uih lagi best

NoEn said...

sedap...buah peberet akak jugak ni

Budak Kampung said...

yui..jeleznyer g berjimba dgn blogger perak..eeee

buah naga paling pekat kan kale nyer.kalo pgg 2 ce nengok tgn cnfrm berkale

^^eKaTiKaH^^ said...

buah naga? ohh, kite tak makan. hehe.. entah la kenpa namanya buah naga merah. padahal takde merah pun kan :D

smilenajah93 said...

huh ! kaler die menusuk anak mata ! suka sukaa :D

Myra Jay said...

Sedapnyaaaaa especially makan tika sejuk... :)


p/s : Yui, insyaAllah kamis ni akak nak ke lgkawi.. Nak ke coklat tu? nanti roger akak ye :)

MaYa MustWany said...

akak mas suka panggil buah dragon ball..hihihi

najihahfara said...

sedap..suke buah ni

Shida Radzuan said...

bestnye nnt up gmbar ye... :)

IntaNBerliaN said...

hubby n abah akak pun sama cam mak yui.. xleh xjumpa nasi..

ayut said...

suke jgk buah naga...suke2x..hahaha..ayut pon klu mkn takde nasi ada buah je pon ckup dh... :)

azizah :) said...

aik yui jangan jadi cam jijah skrg ni lgsung xleh makan nasi.. makan buah je..huhuhu

are_lin@yu said...

cantik warna..hehe

bunga_rose said...

amboi seronoknye berjimba... hihihi

Cik Nur said...

Nur pun suka buah ni...
sedapppp...!

ros_reeza said...

sedap. ni buah kegemaran Ros ni :)

nanieybarnieylurviey said...

Cntik warnanye.. :)

Fieda Rafli said...

paling suka yg merah dari yg putih..

Mrs Velentine said...

sedapnya

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

yui blh geng dgn qalief dia suka gak buah naga hehehe