tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, January 01, 2013

Selamat tinggal 2012, selamat datang 2013

1hb public holiday, maka ramai ambil kesempatan nak bawa keluarga pergi berjalan-jalan. Maybe. Aku duk rumah saja. Takde perancangan apa-apa.


Tahun 2012, banyak kenangan. Alhamdulillah manis-manis belaka. Serius untuk tahun 2012 aku takde langsung nak berazam. Bukan apa, takut tak tercapai, kih kih. Untuk tahun 2013, azam ada. Maybe azam lebih kepada "main-main".


Nak tahu ke azam tahun 2013 aku apa? Kalau ada yang tanya baru aku bagitahu. Boleh gitu? =__=


# Order bantal hiasan sempena kahwin dah ada tapi aku belum mulakan. Mood, sila datang segera!

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

23 dak comei sayang YUI:

azizah :) said...

hehe pasti tercapai la yui kalau ada niat untuk capaikan matlamat azam tu..

mesti azam nak kawen kan...heee

nanieybarnieylurviey said...

Hehe. Apakah azam "mainmain" tu yer ;)
Selamat tahun baru 2013 Yui :)

MaYa MustWany said...

happy new year yui
mas tak de wat azam la tahun ni..entahla sebab pe

fsam said...

aah la..nak tau jugak ape tu azam main2. haha.. apepun, sy da lame follow blog ni. baru hari ni rase nak komen.. selamat tahun baru, kawan baru! moga dapat capai ape yg diinginkan :)

Shakira Pathi said...

happy new year ^^

ct kektus said...

niat nak turunkan berat badan. dah macam tong drum. -_-

shar90 said...

selamat tahun baru... hee
azam tahun baru mmg slalu mcm main2 tp kadang2 tercapai jgk... hee ^^

^^eKaTiKaH^^ said...

eh, kite pun ade azam main-main.. hehe.. tpi ade jugak yg tercapai.. :P

Tihara said...

selamat tahun baru yui :)

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

KALAU ADA NIAT, USAHA DAN DOA INSHAALLAH PASTI BERJAYA

Eca Dwinky Asha said...

main2 apa tu eh?hehee

happy new year yui~

محمد رازيق said...

selamat tahun baru 2013 nusha. selamat maju jaya :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

hepi new year yui :)

Myra Jay said...

Selamat Tahun Baru Yui :D

ayut said...

kalau diusahakan impian mampu dicapai..azam tahun 2013 ap yui??

Mimie said...

bye 2012,hai 2013

Cik Nur said...

selamat tahun baru yui.. :)
azam nur nak kawin, mohon doakan ya.. :)

nanakimie said...

haa,apa dia yui?:)

nana xpandai nak berazam bagai ni,heee.....

nanakimie said...

haa,apa dia yui?:)

nana xpandai nak berazam bagai ni,heee.....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

selamat tahun baru yui...moga tahun ni lebih bermakna buat kita semua

Mrs Velentine said...

happy new year

sHaRiNa eLyaNa said...

slmt tahun baru dear !!

shidaR said...

HNY yui...lmbat lak wishh heheee :D
skg baru senang dan free nk komen2 balik..rindu haihhh~!