tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, January 04, 2013

Siapa pergi Langkawi nak kirim beli Twix boleh?

Sebenarnya mula "mengidam" selepas housemate beli di Langkawi. Yerlah, sekali rasa aish menusuk kalbu tau. Lagi sedap dari yang biasa. Ada rasa macam biskut yang lembut pabila berada di mulut.




Jika ada yang boleh tolongku, bagitahu ya. Tak taulah pasal apa rasa macam nak sangat. Nak p sana, entah bila lagi. Lama tak p. Terima kasih kepada yang sudi membantu. Nak tahu harga takpun aku bagi je RM 50. Beli lah sebanyak mana yang boleh. Ok tak?




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

29 dak comei sayang YUI:

Cho Zila said...

sedap yerk twixtu.. tak penah try..
harap derler yang mendengar.. akaknipun jauh gak langkawitu..

Saya Disini said...

xpernah mkn tu..sedap agaknye..

Myra Jay said...

Tak pernah tengok pulak coklat ni.. :)

Yui, adik akak dok sana, tp tak tau bila dia balik sini..

Kalau nak akak boleh suruh dia pos dari sana, mau?

Ena's Palace said...

susah kali da ngidam mcm nih..hehehe...moga ada yg sudi bantu...

AnneRaini said...

eh coklat ni ada kat pasaraya lah..takyah gi langkawi pon ada...akak dari kecik dah beli coklat ni kat pasaraya kt tmpt akak.

azizah :) said...

jijah pon tak pernah makan coklat ni..jangan la mengidam.. jenuh nak cari..huhuhu

shaFazie said...

teringin nk rasa...

ct kektus said...

dah beli nanti, pas kat kite ye tak pernah rasa lagi twix ni. heheee

are_lin@yu said...

mcm pnh nmpk ja..tp xingt kt mana.hihi

ieda said...

uishh kalau macam tu sekali sedap ..akak nak juga ..

haaa ada sesiapa nak gi btahu lahhh ..nak kirim juga ;)

^^eKaTiKaH^^ said...

wow, borong coklat and biskut banyak2 kat sane. kat sini susah cari.. hehe

Aty_Fared said...

Cekelat ni mmng sedap...!!!

eima said...

tgk cam ne nanti ... klu jd balik 24-27 ni ..aku belikan ek .... klu jd tau ... rasa nye plan berubah je ... MIL tak dpt cr homestay ngan hotel tgh bandar die kate tak mo plak pi ....

Tihara said...

akak penah beli ni kat guardian..cuba cari kat situ kot2 ada..ataupun cer tanya bloger simatatajam kut2 dia sudi belikan..

akak kan teringin sangat nak makan coklat yg dalam dia ada nyor tu..yang ni mmg ada kat langkawi je..lupa dah nama coklat tu...sedap yui..sama2 ngidam kita ni :)

Kesuma Angsana said...

mmg suka mkn ni

Mrs Velentine said...

tak pernah rasa..

Mimie said...

tahundpn insyaALLAH bru gi..hehehe

sHaRiNa eLyaNa said...

eh..xpenah dgr hehe

ayut said...

dh mula dh smpi ngidam...adehhh..prah jgk ni..hrap ad la yg bercuti kat Langkawi dan tlg yui kan..huhuhu

nanieybarnieylurviey said...

xpenah try.. teringin lak nk try..

nanakimie said...

1st dengar dan lihat:)

MaYa MustWany said...

xperasan choc ni..suka choc kecik warna emas tuh

Cik Nur said...

mcm pernah nampak je coklat ni..tapi tak ingat kat mana....

ermm...

J.Syazwana said...

Alah sedap ke? Ari tu member pg langkawi kirim daim je. Tak penah dgr plak yg ni. Huhu

Cinta Misteri said...

haaa yg ni mmg sedap. CiM dh rasa.

yui, pi lah usya2 M matatajam. M kn duk langkawi, mana tau klau M leh tolong. kang kempunan lama sgt takut demam plak

IntaNBerliaN said...

rs mcm pnh nmpk tp xpnh lak mkn...

shidaR said...

wahhh yui suka ke ? insyallah kalo kesana shida belikan heheee :D

fieda said...

tak pernah plk jumpe coklat ni..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

akak br jer blk yui hehe...coklat tu mcm xpenah tgk lak