tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, January 29, 2013

Shinchan dan loceng barunya

Masih ingatkah pada entry hadiah yang ku terima { entry }. Tak ingat pun takpe sebab nak bagitahu aku dah letak loceng comel itu pada tengkuk Shinchan. Maka total loceng padanya ada 2! Lebih jelas kedengaran bila dia berlarian. Hahaha!



" Hye kamu semua. Cantikkan loceng baru saya? "


Geram tengok bear tu tapi takpe, ku rela beri pada Shinchan. Ada juga gunanya kan? 


Entry clearkan stock dilekat hingga hujung bulan ya. Kepada yang berminat, jangan segan silu inform. InsyaALLAH harga lebih jimat!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

ros_reeza said...

Cantik :)

Che Rosliza Che Mat said...

comelnya loceng sinchan...

Rapunzeel Cikilolo said...

muka sin chan berlagak...

dapat loceng baru...

hahaha.

Cik Nur said...

loceng bulat warna merah...bentuk biase je..
yg sincan punya comeii.. :)

IntaNBerliaN said...

alahai comelnya... :-)

Nadia Johari said...

shinchan dpt keychain free..hehe

Shida Radzuan said...

comel hehee ^_^

ieda immi said...

ala2 comelnyeee
loceng pun comel ! ;)

^^eKaTiKaH^^ said...

atototo.. omey jewp pakai loceng baru.. bear pulak tu.. hihi

diana said...

nak dia berloceng ye..kucing akak dulu letak loceng dia tarik2 dengan kuku dia..rimas tak selesa kot..heheh

ayut said...

mcm model paksa je muka shinchan tu...hahaha.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah sinchan dpt loceng baru...comel hihihi

Eza Faezah said...

hadiah dikongsi dengan sinchan. hehe :)

azizah :) said...

comeynya bila dia lari bunyi loceng.. dah tahu dah shinchan kat mane..hee

Shakira Pathi said...

comelnye :DD

نورعيم said...

bising la sinchan pasni. habis org dlm rumah tu sedar dek loceng dia. haha.