tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, June 16, 2012

Ais kacang Restoran Haji Samuri

- kat bawah tu penuh bahan -


Kalau singgah kat restoran ini, tak sah kalau tak order ais kacang istimewa ini. Besh! Ada eskrem. RM 3+ aje pon. Murah kan? Selain menu istimewa sate, menu ini wajib kami order ^__^. Korang pon jangan lupa cuba ya.







guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

35 dak comei sayang YUI:

::CIK LYNN:: said...

uish...sedapnya...=p

Nyue said...

Perghhh..sedappnyaa....nyaman mkn ptg2 nie...

Tihara said...

mmg sedap abc dia..teringat dedolu makan abc ni ada kacang banyak..ada gula kabung,ada mcm2 la..tp skrg dah lama tk makan sbb jauh..dulu dekat je masa duk serdang dulu :)

Eza Boom Boom :) said...

nyumm nyummm~~~ Teringin nak makan. leh pos kt sarawak tak? :P

ayut said...

Restoran Haji Samuri?kat mane ni Yui...Cendol ada tak?hahaha..biasa ada AbC mesti ad cendol..nyum3x..nikmat hujung minggu gini :)

azizah :) said...

jijah baru je makan ABC hari tu... sedap!!

Sally Yatiey said...

Sedapnyaaaa kalau dimakan masa cuaca panas ni. hee. Murahnyaaaa. :D

Nurul Husna Mohd Hassan said...

waa ada ice cream sekali la :)

Aishah Jahirah said...

cuaca panas ni layan ais kacang mmg sedap yui...

Rapunzeel Cikilolo said...

aiskrim nampak marvellous

nanakimie said...

haish,sedapnya yui!huhu....

syazwani said...

phewwwwwwwwwwwww. kat Johor tengah panas ni. hehehe

shera said...

wah ! RM3 je . murah ! Ais kacang tu macam mana rasanya ? Sama macam ABC ke ? * kesian .... tak pernah makan

Misz Mieza said...

Sedapnyer.. Panas2 cani pekena ais kacang boleh buat nanges nih.. ^_^

Cik Penguin_Solehah said...

mcm penah dengar,satay kajang haji samuri kan? Sedap ^_^ #miss akak =)

Azhafizah[フィザ] said...

sedapnya diminum bila cuaca panas camni.sejuk je tekak kan yui.harga memang berbaloi lah tu

syakirah izwanie said...

Halamak. Ais kacang. Di tenagh panas terik ni bila pekena ais kacang. Memang nikmat tak terkata :D

Mishter Izwän said...

restoran ni kat kajang kan .

Fazi Isma said...

kak yui.... faz tag akak kt sini

http://anakadamsedangbercerita.blogspot.com/2012/06/segmen-my-bff.html

Che Rosliza Che mat said...

Meleleh air liur yui...tengok ABC tue..

Cik Jannah said...

kat kajang tu ek?

cik najihah said...

aaaaa terliurnye

iizza said...

ushh meriah..sedap nih..:)

shera haifa said...

pergh dapat ketika panas best nie

profmie said...

hemm..sedpnya...
tetiba ase nk mkn abc jg.huhu

steffany daph said...

lapar. baru dah telan air liur. kaler pink lagi. ish, gugat iman ni nak makan :D

wan niahix said...

dap nye... nk-2...

"keep smiling"
^_^

-Wan Niahix-

Saya Disini said...

nk abc,,sedpnye.

anitadiana said...

pehhhhhhhh..sedapnya yui..lama tak makan sate hj.samuri ne...

fiQRa said...

cair tekak ni.. nyum3..

[sutera kasih] said...

murahnya !!!!!!!!!!!!!!!
kalau kt sini xdala murah mcm tu tauu hehe

IntaNBerliaN said...

mkn time cuaca pns sedap ni :-)

shida'R said...

aduiiihh meleleh nye tgk..lama xmkn ABC :)

Masz Sidek said...

amatlah mengggoda.... ada aiskrim lagi...

aTy _faRed~ said...

lame tak makan sate kajang..[tetibe]..;p