tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, June 18, 2012

Menu malas: Ayam pop corn

Kalau sebelum ini, menu malas : Laksa goreng, kali ini ayam pop corn. Sehabis simple. Semudah mungkin. Elok untuk orang yang kadang-kadang rajin, kadang-kadang malas macam aku. Muahaha! Tengok gambar jela ya.


- diperam dengan sos sedia ada -




Amacam? Senangkan. Aku suka makan dengan sos cili. Nyum3. Kenyang weiiiiii!


nota kecik yui
Harini aku AL lagi
Jejak balas esok ya
TQ






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

37 dak comei sayang YUI:

eMMe said...

yui..akak tak suke ayam... yui makan kan utk akak kali ni ye, heeee~

Cikpuan rara said...

wahhhh ayam pop corn.kalau mkn mst xpuas.

ayut said...

kalau lapar mmg licin je yui..ayam pop corn nmpk meriah n sedap je. ada je mmg msuk mulut,kenyang! :)

eintan nurfuzie said...

betul! macam pop corn..ehhe..same cam kat kfc.. ni versi yui.. pop chicken versi yui!

Saya Disini said...

sedpnye menu mls die

Wanieys said...

sedapnyer yui....hihihi...mkn dengan sos cili mmg sdp sgt la :))

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kalau selalu masak, rajin la namanya tu :)

J.Syazwana said...

kite suke semua berkaitan dengan ayam.
hehehehehe

Aishah Jahirah said...

tapi nmpk menyelerakan yui..wah AL pi mana tu.

eima said...

gitu je ... cam ne leh jd crispy tu

anitadiana said...

sedap-sedap..tapi kalu family kak ita suka tang tulang-tulang ...bab isi ne kena buat lain...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

xpe...janji kenyang sudah..hehhee

are_lin@yu said...

sedap!!!..beznya yui cuti..hehe

izyantyPersonalTaste said...

memang sedap kan, eh jap perap ngan sos tiram ek, pastu goreng ngan tepung ayam ke he3...sy pun malas gak huhuhu

azizah :) said...

memang simple habis... haha :p

Rapunzeel Cikilolo said...

makan masa tengok bola best ni!

nur anis said...

nak sikit...:)

cik najihah said...

simple & cepat..cicah sos

msredcheesecake said...

Akak selalu wat kan tuk bekal anak kalau nak berjalan.... Sedap dan simple...

fiQRa said...

simple tapi menyelerakan.. nyum3 :)

Rosalia said...

masih nmpk sedap :D

[sutera kasih] said...

mcm ayam uncle bob laa heeh

nanakimie said...

hee...sodapnya:)

Myra Jay said...

Rajin Yui dok siat ayam tu kecik2 :)

chemay said...

makan sambil tengok tv.
wahhhhhh
bestnyaa
<3

IntaNBerliaN said...

kaau guna sos yg dh sedia ada mmg sgt2 senng kan... blh mkn pun cpt je.. hihii

Cik Anita said...

nak kena potong ayam bagai, ni still rajin lagi ni..kalo malas, megi jer sayang ui..haha

missha said...

boleh apply ni :)

Azhafizah Md Nor said...

yui balut dengan tepung apa yui?sedap makan sambil tengok TV.hehe

shida'R said...

perutt cerewet nih dah bbunyi tgk gmbar tu..errrr

::CIK LYNN:: said...

sedap ni..hehe

Nida said...

Entri ni buat akak tertelan air liur dan perut yg kenyang menjadi lapar semula..hehehe

Masz Sidek said...

sedap.... makan cecah sos jer...

Afiq Angah said...

nak makan pun malas...hahaha

wan niahix said...

nyum2... nk2... hehe...

"keep smiling"
^_^

-Wan Niahix-

fieda said...

sedap ni..

iizza said...

nampak sedap..:)