tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, June 29, 2012

Tangan yang haram dan halal



Ada juga jenis macam ini kan. Yang haram dibanggakan tapi yang halal malu-malu pulak. Peringatan untuk diri sendiri juga ini. Berbanggalah dengan mak kita selagi mereka masih ada.


nota kecik yui
Harini ada makan-makan
coz rakan sekerja berhenti
Sape nak kerja sini - Ipoh
inform aku okay





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

32 dak comei sayang YUI:

Cikpuan rara said...

akak nk keje.hehehe.keje as apa yui?

Saya Disini said...

betul3...sy syg mak sy

are_lin@yu said...

nth kenapa ayu rasa best sangat kalau mama yg pegang tangna tambah2 kalau nak lintas jalan,rasa wahhh disayangi lg walau ada adik berderet..haha

Che Rosliza Che mat said...

Sokong gan yui...kadang2 dorang nie malu nak pimpin tangan mak sendiri...

cik najihah said...

peringatan buat diri kita sendiri..

nur anis said...

saya suka jalan dengan mak saya..tarik tangan mak sebab mak jalan lambat sangat..dah tercicir kat belakang..hihi..

Rapunzeel Cikilolo said...

tak jugak. aku memang carik tangan mak aku kalo nak lintas jalan ape?

Myra Jay said...

Kita sepatutnya lebih berbangga bila berpegangan dengan yang halal kan? ;)

Nurul Akmal said...

setuju sangat... :)

Fazi Isma said...

manusia zaman sekarang ni mmg mmbanggakn yg halal dr haram...

nuyui a.k.a miss YUI said...

@fazi isma

Lau mbggakan yg halal kira ok sgt tu dear =)

IntaNBerliaN said...

akak lg suke tp mak dah xnk pegang sbb akak dah kene pagang alisha.. hahhaha

Anum said...

anum setuju

Tihara said...

dulu2 akak ske pegang tangan mak masa jalan2 walopon dah tua bangke tapi sekarang pegang kat rumah je, mak pun sakit tak bleh pegi mane2 dah :(

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

suka pimpin tangan ngan mak... bukan setakat pimpin..siap paut lengan lagi.. keh keh...

takut mak hilang merayap masa shopping..tau tau je berdesup ke depan.. hehehhee

Masz Sidek said...

tak ada apa yg perlu dimalukan bila berpegang dgn mak... kalau melintas jln sy memang selalu pegang tangan mak.. :)

fieda said...

comeynyer katun tu..bagus katun ni..

izz iizza said...

peringatan tuk anak-anak sy nnti..:)

Mummy GreenyHouse said...

tak segan la pegang tgn mak. :)
tp mak pun takmo pegang tgn sy dah kot..lebih baik mak pegang tgn bapak..sy dah besar boleh jln sendiri..hihi..

ipoh, jauh la..lgpun dah apply keje nk jadik surirumah..24hrs ngn anak2 best! :p

Nyue said...

nyue suka entry ni....mmg terbaik laa...biasa begitu la....tp nyue suka je pegang tgn mak n nek nyue...ahahaa

AnneRaini said...

eh, skrg punye trend mmg camtu..buat jahat..ok jer..cer buat baik..berbakul org mengata.. haish tak paham betul.

ros_reeza said...

Salam perkenalan :)

rasa selamat kalau mak yang pegang tangan saya :)

fiQRa said...

minta sangat di jauhkan.. waaaaaa nak kahwin ni tak mau nakal2 :D

۩PinkyLady687۩ said...

sokong..hehe..

Cik Anita said...

saya sentiasa menyayangi mak saya! juga sayang bf saya? ehhh? :P

azizah :) said...

syg mak jugak!

Wanieys said...

mmg yg haram tu selalu org suka..yg halal malu pulak adeh mcm2 peel org...

p/s: keja apa yui :)

msredcheesecake said...

bila dah tua gini akak mmg malu jalan pegang tangan mak... heheee...

Asyiqin Haulisah said...

saya selalu pimpin tgn mak saya kalau nak lintas jalan. hehe.

shera haifa said...

ada plak macam tu.. yg hram nak pegang ramas2.. yg halal xmou.. ish2..moga aku dijauhkan

Noraim said...

sy xmalu pegang tgn mak masa lintas jalan :)

shida'R said...

ade plak mcm ni eh..ish2..huhuh.shida lg suka jln pgg mak tau..