tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, June 22, 2012

Doa sebelum tidur



InsyaALLAH, selepas aje bersembang di telefon, bergilir-gilir baca doa sebelum tidur. Bila lama-lama diamalkan, kita akan ingat dan mulut kita insyaALLAH akan lancar menyebutnya. Sama-sama kita amalkan ya. 



- sumber google image -




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

25 dak comei sayang YUI:

Cikpuan rara said...

akk mmg selalu baca sebelum tido.now bc kan utk baby skali.

Nurul Husna Mohd Hassan said...

betul. amalkan selalu, lama2 jadik biasa :)

shida'R said...

amin..cuba nk praktikan :)

Deq's Qienz said...

stiap mlm bc ni gan cik qhayra be4 tido..skg dh bgun kasi doa bgun tido plak..heee

nur anis said...

insyaallah diamalkan...

are_lin@yu said...

sangat senang...sebelum tidur kena baca nih..;-)..nice sharing dear ;-)

teratak hati said...

dah lama amalkan..dah jadi biasa,nak tidur je terus doa ni terucap walau dlm hati je..

Saya Disini said...

:)

ayut said...

btul2..bersembang kat tepon pastu dah tbiasa jd rutin dh :)

kiru magu said...

ye,selamat amalkan :D

Nyue said...

baik amalkan selalu...eheheheh

Chekgu Azrine said...

salam perkenalan

http://azrinzfamily.blogspot.com/

Aishah Jahirah said...

kdg2 tido lupa baca doa...melampau...huhuu

IntaNBerliaN said...

slh 1 doa harian yg patut diamalkn..

Cik Purple said...

selalu niat nk bca sblom tido.. tp bila dah jumpa bantal, meset2 jap.. last2 tetido tak bace doa.. haha

Wanieys said...

nice sharing yui..akak memang amalkan sebelum tido untuk qalief juga...

ada surprise utk yui sila kesini

http://winkwinkwinky.blogspot.com/2012/06/pemenang-siapa-betul-dia-dapat-hadiah.html

Myra Jay said...

Akak memang selalu baca doa + mengucap sebelum tidur ;)

muhsin.aminudin said...

dulu waktu kecik2, aku slalu gilir2 ngn abang aku, sorang pasang ubat nyamuk, sorang lagi baca doa tidur. thanks for bringing out the memories

Masz Sidek said...

amalan yg baik...
berkongsian yg baik.. :)

azizah :) said...

selalu amalkan sebelum tidoo.. moga kita dapat hidup lagi keesokkan harinya..

msredcheesecake said...

anak akak pun baca doa tidur....

aTy _faRed~ said...

akak dari kecik dah hapal n bace..;) [heheh..seingat akak..ni ar doa fes yang akak belajar n hafal mase kecit2 dulu..:)

fieda said...

dari kecik belajar doa ni dan sampai skrg masih amalkan..

Akulah Hero said...

okeh, mmg sesuai untuk dibaca skrg (7.23am). aku baru nak tido. hahaha..
http://akulahhero.blogspot.com/2012/06/cinta-lara-rara-part-2.html
~peace~

wan niahix said...

sngat berguna... hehe..

"keep smiling"
^_^

-Wan Niahix-