tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, June 11, 2012

Majlis perkahwinan Azizul & isteri

Hari Sabtu 09/06/2012, berlangsung majlis perkahwinan sepupu aku di Lahat, Ipoh. Diaorang dah nikah awal lagi. Majlis sebelah perempuan telah diadakan di Pulau Pinang. Kiranya ini belah lelaki lah ye. Tengok gambar aje bolehkan?










Itu sahaja gambar dariku. Malas nak letak banyak-banyak. Suka part pelamin. Serba hijau. Geram tengok bunganya! Kepada Azizul dan pasangan, selamat pengantin baru, moga kekal ke akhir hayat. Amiiin.


nota kecik yui
Majlis ikut istiadat tentera




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

33 dak comei sayang YUI:

nur anis said...

pelamin tu cantik dan unik..wahhh...teruja..

Rafflesia™ said...

sepupu syieda pun tentera, pengantin perempuan baju hijau mcam ni juga.. :) tema sempena tentera kot. :)
selamat pengantin baru :)

Saya Disini said...

cntiknyer

IntaNBerliaN said...

oo sepupu yui pegawai ek.. mesti lalu bwh pedangkn.. bestnya.. hihii

eima said...

wahh naik jip tentera ... kemain syok ... pelamin pun cantek ...baguih hang no ... byk2 p kenduri org org kena mai kenduri hang meriah ...

cam aku ni ... time aku branak 2-3 kerat je mai haq dok dekat pun tak mai...bila depa branak aku nk pegi ke tak ...dok pk2 ...hehehehe boleh gitu ???

azizah :) said...

haah cantik pelamin hijau macam daun2an..askar darat nih.. hehe askar laut macam jijah.. muahaha :p *nak jugak*

Wanieys said...

kazen yui officer erk...wah lalu bwh sword barrier la heheee...pelamin tu cantik sgt2 larh hijau lg sejuk mata tgk :))

Mrs Lurve said...

cantik pelamin hijau tue..

Masz Sidek said...

pelamin tu memang cantik.... :)

Pn. Sheila@CC said...

wah... meriahnya... cantikla pelamin tu, akak pun suka hijau tu... hehe

anitadiana said...

cantik-cantik tak kena lalu bawah pedang ke yui...bila lagi si yui nak makan nasi minyak.. ne ya..he..he

Cik Rongoks said...

pelamin tu gojes sgt ! ^^

Zul Fattah said...

fuhh.. askar!! memang cantik r, color hijau..
kpd pngantin: smoga berbahagia slalu dan kekal ke akhirat

EtySalbiah Abdurrasik said...

wah..tentera kew y kahwin..anyway,nice bride dress..pelamin pon cantek..=)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

cutenya pelamin :)

Adylia Qarissa said...

pelamin dia lawa laaaa...bestnya dapat kawen ngan angkatan tentera kan :)

Deq's Qienz said...

wahhh bestnya..rasa trigin nk naikplamin lagik..hehee..

Misz Mieza said...

Nice theme! Lawa pelamin tu.. Terkenang zaman2 MM naik pelamin last year.. =)

Sally Yatiey said...

Cantiknya pelamin tu. hee. Selamat Pengantin Baru :D

Yumida said...

mmg grand abes laaa.....huhu...

shera haifa said...

cantiknye baju pengantin..

nanakimie said...

berkenan sgt pelamin tu:)

Azhafizah[フィザ] said...

wah..siap naik truck lagi tu..cantiklah pelamin dia..lain sikit style nye.

fieda said...

cantiknya yui...eh...bukan yui..pelamin tu...hihi..yui pun cantik jgk..

::CIK LYNN:: said...

waaa...seronoknya kwen naik trak! :) btol la yui...cntik bunga2 plamin tu..mmg timbul btol...

Aida78 said...

cantiknya...kawin dengan tentera la ni...pakai baju unifrom

J.Syazwana said...

wah kawin uniform.
smart !

AnneRaini said...

wah pelamin die comellah.

ayut said...

pelamin cantik..!suke2..adat tentera lg gitu :)

Che Rosliza Che mat said...

Pelamin sangat-sangat cantiklah yui...seju mata memandang kaler hijau...

Nur Zulaikha said...

memang superb..suke tgk perkahwinan mcm ni..huhuhu

cik najihah said...

cantiknye pelamin die..

shida'R said...

semua geng navy nih heheee cantik,, ^_^