tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, June 07, 2012

CRAFT : Keluarga panda untuk dijual

- kami si panda cute ^__^ -


Sebenarnya ada 4, tapi ada sorang dah beli yang hp strap belah kanan sekali. Kira ada balance 3 ekor panda lagi. Kesemuanya keychain. Material dari foam. Kalau ikut harga asal leh rujuk sini. Kali ini nak clearkan terus, 3 ekor hanya RM 4.


Jika ada yang berminat, leh PM atau komen aje dalam entry ini okay. Korang leh guna cara bayaran melalui topup. Boleh saja nak guna cara biasa, setem RM 1. Nak lebih selamat, guna pos daftar RM 3. Pilihan di tangan anda ^__^


- AVAILABLE -
- SOLD -



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

22 dak comei sayang YUI:

Rosalia said...

comel la. tp mcm ne nkbyr?

are_lin@yu said...

comel dear ;-)

profmie said...

wah...cute bear tu.hhuuhu

Masz Sidek said...

comelnye.... :)

Saya Disini said...

comei

Che Rosliza Che mat said...

cute sangat2...

Amirah Adnan said...

nanti buat versi kad raye pulak..hehe

azizah :) said...

alahai comey sgt2 yunk!

Nurul Husna Mohd Hassan said...

alahai.. comel.. kreatifnya la yui ;)

Cik Purple said...

comel la! hehehehe.. kak yui, foam tu hape?

msredcheesecake said...

comel je...hheee

::CIK LYNN:: said...

waa....comelnya...ska3!!

FEDO said...

Wah cutenya.Hehe

Faidhatul Arfah said...

alallalala comeiiiiiiiiiiinyer

Azhafizah[フィザ] said...

panda yang comel comel..

IntaNBerliaN said...

comelnya.. dh ada yg beli ke

syakirah izwanie said...

Alaa, comelnyaaa >.<

shida'R said...

ape je yg terukir terjahit dari tgn yui mst comel :)

fiQRa said...

comelnyaaaaaaa

missha said...

panda yg cute :)

Cik Anita said...

kurang minat panda. hihi.. mickey mouse ke? :p

nanieybarnieylurviey said...

AVAILABLE LAGI X???