tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, June 27, 2012

Pemenang jom teka anjuran Yui ialah

Kelmarin aku saja-saja minta sesiapa yang sudi nak teka harga selepas diskaun beg lelaki di entry ini. Lebih 30 orang sudi nak teka. Tersenyum aku coz takde seorang pon yang teka tepat. Hampir tepat ada! Muaahaha!


- beg yang belum diberi -


Peneka yang bertuah ialah si gadis manis ini. Tahniah dear! Tak sia-sia teka walau harga sebenar bawah lagi dari diteka ^__^. Kepada yang lain, thanx diucapkan. Nanti akan aku buat lagi teka meneka ya. Nak tahu harga sebenar? Boleh PM. Takkan aku publish di blog, kang kantoi la! 


Sila emel detail seperti nama, alamat dan no telefon
di emel fashanusha@gmail.com
Bakal ku pos Sabtu ini. 
TQ.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

24 dak comei sayang YUI:

are_lin@yu said...

wahh anis betul!!tahniah anis..hehe

Masz Sidek said...

Tahniah.... kpd yg menang....

Saya Disini said...

tahniah pemenang

saffiya_aleesya @ echa said...

tahniah buat anis sbb menang..

azizah :) said...

mesti pemenang tu ada beli jugak! hahaha


tahniah anis :)

Wanieys said...

wah anis pandai teka yer...tahiah

p/s:-yui parcel dh sampai belum

Tihara said...

tahniah anis :)

anitadiana said...

tahniah..yui bagi lah tahu berapa rm...

Deq's Qienz said...

wahhh tahniah sis..terbaekk da..

my eyes for shine said...

tahniah kepada pemenang^^ hehehe

SyUhAdA said...

thniah kpd pemenang.

Nyue said...

nyue mmg xpandai teka..huhuhu

eintan nurfuzie said...

ceit! kalah...

Anum said...

tahniah

Azee Hana said...

eh,,akak saya menang...hehehehehe

fieda said...

pandai anis teka..

nur anis said...

ehh..saya la..hihi..thanks dear..:)

shida'R said...

hehehee..tahniah si gadis manis yg btuah tu..smpais hida pun xsempat nk teka hehee ^_^

Ardini Humaira said...

congrat to her :)

Cik Anita said...

oke fine..saya tak sempat nak bw sekarang, dan saya tertinggal teka teki ni. dushhh!

iizza said...

mau ratus plus plus nih

Myra Jay said...

Tahniah!!! Pandai meneka walau tak berapa tepat tapi hampir tepat tu kira ok la; )

Che Rosliza Che mat said...

Tahniah...

fiQRa said...

huhh, bertuah sungguh dia.. tahniah.. rugi tak join meneka :D