tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, June 17, 2012

4 tahun sudah NUSHA

Tarikh 17 Jun pasti menjadi ingatan. Kenapa? Time inilah kami kenal. Bermula dari alam maya dan akhirnya ke alam nyata. Macam mana kami kenal? Rujuk sini. Alhamdulillah, hari ini dah genap 4 tahun. Macam-macam yang kami lalui.



Alhamdulillah, ALLAH pertemukan aku dengan lelaki yang banyak sabar dengan kerenahku. Moga ALLAH makbulkan doa kami berdua agar dapat disatukan suatu hari nanti. Kalau benar dia jodohku, aku terima seadanya. Aminnnnn.


- gambar berdua kami yang pertama -


nota kecik yui
tengok gambar lama
rasa keciknya aku
berbanding kini, muahaha!





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

37 dak comei sayang YUI:

Fazi Isma said...

sweetnya cinta alam maya... =)

Adylia Qarissa said...

semoga kekal selamanya :)

Myra Jay said...

InsyaAllah mudah mudahan ye..

MissButterfly said...

So sweettt =)

Cik Rongoks said...

semoga kekal bersama :)

cik najihah said...

tahniah..semoga berkekalan..

ecadwinkyasha said...

wahhh..dah 4thn,semoga kekal selamanya yer dear :)

shera haifa said...

insyallah..
:)

Aishah Jahirah said...

kenangan tu yui..akak doakan jodoh yui n shapit berkekalan.insyaallah..

profmie said...

muge berkekalan...huhuu

::CIK LYNN:: said...

hepi annversary yui n shapit! :) smoga jdoh bpanjagn...

azizah :) said...

happy anniversary syg~ moga kekal bahagia hingga di ijabkabulkan dan sterusnya hingga akhir hayat..jijah doakan yg terbaik buat kamu! jangka masa 4tahun banyak perkara di lalui bersama kan.. jangan mudah melatah dengan kehidupan yg akan dtg.. syg yui!

steffany daph said...

wah2.. dah 4 thn yer. :D kekeke, dh baca cerita dulu tu. dah jadi kwn jadi cint pula. moga berkekalan hubunganya (:

CintaKhadijah said...

semoga berkekalan sampai syurga..^^

Ayien Ocaca said...

congrate....doa kan jodoh berkekalan k :)

Noraim said...

4 tahun? lamanya. cinta alam maya blh bertahan lama nya. Tahniah! :)

ainraus said...

awakkkkkkkkkkkkk! annyversary kita samaaaaa!

wan niahix said...

wow... best nye... hehe...

semoga bahagia selalu...

"keep smiling"
^_^

-Wan Niahix-

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

Mudah2han... Jodoh bkekalan... :)

ayut said...

ngeh3...happy anniversary yui & partner!smga termakbul doa yui dan berbahagia slalu yer :) gmbar lama kenangan tu..mengimbau gitu..hihi

Saya Disini said...

semoga kekl..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

alhamdulillah. moga kekal hingga akhir hayat yui :)

J.Syazwana said...

oh patot lah nusha 1706.
hehehe

anitadiana said...

semoga kekal ke jinjang pelamin ya yui dan sapik..kak ita pun kelakar kekadang jodoh yg ALLAH tentukan ne...mcm kak ita juga salah no...aje boleh jadi suami...1st time hubby jumpa terus bawa jumpa family ..tak pernah kenal,tak pernah tengok muka..melalu tel sje....itu lah jodoh yui...

fiQRa said...

amin. tahniah 4 tahun kekal.. moga di temukan jodoh..

[sutera kasih] said...

alhamdulillah...semoga dipermudahkan urusan mendirikan masjid :)

nanakimie said...

epy 4th enivesary yui..heee...moga bhagia slalu..:)

eintan nurfuzie said...

ammmiiinnnn

IntaNBerliaN said...

moga kekal ke jinjang pelamin.. ;-)

Cik Anita said...

oke dah baca dah camne perkenalan tuuu! memang best, hee..semoga dikekalkan jodoh InsyaAllah. :)

Azhafizah Md Nor said...

tak sabar nak tunggu jemputan ni..insyaAllah tak lama lagi tu..^__^

shida'R said...

sweet :)

shida'R said...

mudah2an yui..kalo ade jdoh xkmana yui..shida doakn kekal hingga kjinjg plamin dan akhir hayat :)

Masz Sidek said...

semoga berkekalan hendaknya... amin...

CikPuan Ira said...

semoga bekekalan

aTy _faRed~ said...

aminnnn...insyaallah..kalau sabar dan ikhlas..hubungan akan dipanjangkan..:)

iizza said...

jgn tunggu lama-lama..:)