tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, June 05, 2012

Koleksi novel

Semalam baru satu lagi novel aku habiskan. Tajuknya Usah Menangis Sayang. Alhamdulillah, aku suka jalan ceritanya. Banyak menyedarkan diri dengan situasi semasa hidup kita.


- antara koleksi yang ada -


Koleksi novel kat atas ada diantaranya kepunyaan aku dan juga adikku. Kiranya sama-sama baca semua novel yang ada ^__^


nota kecik yui
Olololo,aku pon rindu korang
yang sudi baca entry daku
seperti semalam





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

26 dak comei sayang YUI:

Anum said...

wow bestnya
anum semenjak study lama dah x leh baca novel :(

Masz Sidek said...

3 dah baca.... 3 lagi belum ada...

izan mama mia said...

saya pun suka novel....sangat2 suka...ada byk yg belum baca.....

eintan nurfuzie said...

leh r.. tukar novel ngn akak..akak pun de byk koleksi..tp ramlee awang mursyid je la..ehhehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

aik yui dah keje ;)

saya kalau dah baca novel susah nak bhenti. hihi

IntaNBerliaN said...

oooo yui ni peminat novel yer... akak xminat tp adik akak minat sgt... berlambak2 novel.. pantang jumpa kedai buku..hihii

Saya Disini said...

bestnye..semua sy xbc lgi tu..

Aida78 said...

banyaknya novel...nak pinjam...

Tihara said...

rindu je kat yui..kalo tak, tak dak la mai sini selalu....novel ni kan akk paling ske oer dia..tp kalo bab baca mmg slow nape tah... :)

nur anis said...

wahh..lamanya tak baca novel..sejak kerja ni, rasa macam malas je nak baca novel..

pena rozie said...

sekarang tak de mase nak bace novel. tidakkkkkk..................

are_lin@yu said...

bez baca novel.dear baca tak lagi andai itu takdirnya.?mmg kena pnangan lah menangis ayu baca.haha

eMMe said...

akak beli je novel, tapi baca nye idak... baca skit2 je...mane nak cepat habis baca...jenuh la kan...

ejulz said...

bnyknye novel.. hehe.. ejulz beli 2 novel aritu.. x buka g plastik.. xtau bila nak start baca.. hehe

azizah :) said...

jijah sejak keje jarang baca novel. tapi sekali baca novel 1 hari boleh habis.. tu pon langsung tak buat keje. hahaha

ayut said...

colat,bunga & si cupid tu dah baca..sies best!ayut sukerrr :)
Ayut suke bace novel Hlovate...the latest bace Coretan Jalan Fend gan K2..2 personal dlm 1 cite jalanan yg berbeza..pyah nak ckp ni.byk...yg pasti Hlovate is good writer.Dalam menulis dia mengarahkan kita kepada perubahan.Penulisan dia bt kita terfikir-fikir.hahaha.komen plg pjg pernah dbt rase ye ni :p

Wanieys said...

kita geng suka baca novel hahha

Amirah Adnan said...

buat lah review..hehehe

Deq's Qienz said...

owhh suka baca novel kew??akak pon suka tp sikalang byk komitmen xsempat nk baca..kalo baca gak, cik Qhayra sm naik la baca sama..hehee

Cik Anita said...

oke!!!

memang lama gila i tak bca novellll. fuhh. rindu nak baca2, tp penyakit malas sedang menyerang...grr

::CIK LYNN:: said...

dlm pic tu, ilham hati je yg cik lynn dh bca...ok la cter dia tu...=)

Che Rosliza Che mat said...

Dulu koleksi novel akak pun banyak...sekarang tinggal kat kampung...Banyak betul koleksi novel yui...

✿ pink velvet ✿ said...

amboiii~ byknyer novel die :)

Myra Jay said...

Akak dulu masa study memang rajin novel2 ni semua, bila dah start keje, maleh... :)

fiQRa said...

wahhhhh, lama gila mas tak baca novel..

cik najihah said...

novelllll...sukenye