tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, December 22, 2012

[2] Anda tanya Yui jawab

Episod pertama sudah berlalu. Dengar cerita ada yang tak sabar nak tanya aku untuk bahagian kedua kan. Hihihi. Okay, silakan tanya sebab entry ini khas untuk sesi bertanya. Tiada halangan dan had.


Contoh : 
Yui, unk suka makan apa ya? [soalan
Yui suka makan kek [jawapan]


Ok, fahamkan? Maka, tanyalah selagi boleh dan aku jawab selagi mampu. Persoalan yang mempunyai "?" sahaja akan dijawab ya. Sekian terima kasih =__=


Kalau tanya pasal bila nak kahwin, jawapan dah sedia ada ya. Kui kui. Komen persoalan dalam entry ini sahaja dijawab hari Isnin nanti.

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

♥ sitifarhana ♥ said...

yui bila nak blnje kita? ehh ehh, sudahhh..haha

Tihara said...

best segmen ni:)
meh nak tanya..

yui study kat mana dulu?
di mana percutian impian yui?
apa kenangan paling manis bagi yui?

KY said...

eemmm...akk tak tahu nak tanya apalah yui..nanti akk tengok yg org lain tanya je lah...heee

teratak hati said...

Ermm nk tanya ape ek..yui umur berapa?? Hehe..

Nadia Johari said...

tempat mn yang selalu yui suke pergi

Nadia Johari said...

tempat mn yang selalu yui suke pergi

puteri said...

Assalamualaikum , kak yui dulu study kat mana ? amek course ape ? hihi .

azizah :) said...

Macamner masa yui bekerja yui boleh luangkan masa berblog eh?

sHaRiNa eLyaNa said...

yui..kenapa cute ?? :P

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

yui happy tak ebgan kerja yui sekarang...haha soklan xblh blah kan

eintan nurfuzie said...

yui, ini akak nak tanya punya la lama.. tapi lupa la..

kenapa adress web yui ada no 1706 ye?
maksud akak yang www.nusha1706.blogspot.com tu?
apa maksud nombor tu?

ayut said...

Yui buat craft idea dtg dr mane ek?

Che Rosliza Che Mat said...

hihihi...bila nak kawen?

are_lin@yu said...

laa terlepas ka nak tnya ni..hihi

Nurul Husna Mohd Hassan said...

meh akak nak tanya ni. kalau akak tunang yui datang tak? hehe tiba2.

Cik Nur said...

terlepas..nanti kalau de lagi nak tnya lagi.. :)

shidaR said...

yui blh tanya lg?

Mrs Velentine said...

terlepas lagi