tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, December 11, 2012

Motorsikal Kriss hitam AFW 8599 menjadi kenangan

Setelah hampir 5 tahun berjasa denganku, akhirnya dengan dukicata aku terpaksa melepaskan kau sayang 10/12/12. Aku tahu banyak memori antara kita. Kau sangat-sangat berguna untukku.




Aku jaga kau sebaiknya selama ini. Moga jika nanti ada tuan baru membelimu, ku harap dia jaga kau lebih baik dari apa yang aku buat. Berat hati melepaskan tapi apakan daya, takdir sudah tertulis kau tidak lagi bersamaku selepas ini.


Wah! Jiwang plak kan. Tapi ini aku rasa tau. Banyak berjasa kriss hitam ini. Alhamdulillah motor ini sangat elok, tak pernah terlibat dalam kemalangan. Sayang sangat!! Motor pun ada perasaan okay.


# Aku jual motor ini dan ku ambil yang lain




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

23 dak comei sayang YUI:

Sue Echan said...

mesti yui ni berhemah mase mnunggang kann? hehe...

Cho Zila said...

akakpun suka naik motor.. kalau sesat macamanapun tak takut sebab naik motor.. beli motor baru lerni...

azizah :) said...

nape jual syg? syg lah jual.. banyak kenangan tu.. atleast simpan.. beli yg baru..hee

Anum said...

comfirm banyak berjasa

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

wahhhh beli yg baru..... :)

Mrs Lurve said...

beli moto apa pulak yui?
xkan nak naik kawasaki yg besar tue hehehehehe...akak punya moto dulu pun, kriss hitam jgk..angkut smpai ke Pahang belajar, syg nak jual..tp jual pd abg hehehehehe

Liza Licha said...

yui nak beli kereta plak ke?? hehe

Rapunzeel Cikilolo said...

wewit... ada motor baru :)

Myra Jay said...

Takpe yang hilang diganti baru yang lebih elok, yg lama tak dilupakan kan ;D

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

naper jual yui...banyak kenangan motor tu kan...

syiela said...

beli baru ye yui...

sayangkan banyak kenangan dgn yg lama

CekbOlat-bOlat said...

jgn lupa lawat beliau selalu . kehkeh

AnneRaini said...

wah amik motor baru tuuu..cer tunjuk motor baru sikit..hehe

abah khalisha said...

elok lg tu ye walaupun dah lama

wahida said...

laki aku dulu pun ada moto kriss...dah jual jugak...huhu...

tapi mmg byk berjasa kriss tu...

Azhafizah Md Nor said...

lama tu.pandai yui jaga motor ni.lepas ni nak merempit dengan moto ape lak yui?hehe..

Cik Nur said...

ooo..nak amik moto baru ye..
bestnyaa...dapat kesayangan baru.. :)

yui nak amik moto ape eh..?

nanieybarnieylurviey said...

wahh da tukar yg baru.. :)
nani motor pun tak reti bawah.. serik lepas accident msa belajar moto :)

IntaNBerliaN said...

kecik ati moto ni... tuan dia dh jatuh cinta kat org lain.. hihi

Mimie said...

motor baru ke?

shidaR said...

kpe jual dia yui sian dia hehee..rindu yui lps nih hehee :D

ayut said...

lame btul jasa motor tu...nk jual ea yui?ok la tu..pasni leh kete kecik kuar.. ;)

hnahdy said...

kenapa jual ?

hana pun nak berkongsi perasaan berkaitan motor :)

http://onitsukahana.blogspot.com/2012/09/berat-untuk-melepaskan-kau-pergi.html