tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, December 29, 2012

[3] Anda tanya Yui jawab

Episod pertama dan episod kedua sesi pertanyaan sudah dijawab. Jom teruskan untuk sesi ketiga. Mana tahu ada lagi pertanyaan yang korang nak ajukan. Biar korang tanya sampai tak tahu nak tanya apa, aku tutup segmen ini. Kih kih.


Maka silakan tanya apa saja soalan di entry ini. Diingatkan sekali lagi ya, persoalan yang mempunyai "?" sahaja akan dijawab ya. Sekian terima kasih =__=


Contoh : 
Yui, apa hobi yui ya? [soalan
Yui suka buat craft buat masa ini [jawapan]



InsyaALLAH takde apa-apa akan dijawab Isnin sebab hari Isnin aku cuti. Takut ada hal lain perlu buat. Cadangnya nak ke Veterinar.






guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Tihara said...

boleh tak akak nak tau nama2 semua kucing yui?

:)

Nurfarizan said...

Yui tgh study ke sekarang? If ye, kat mane? If x, keje ape? =)

ayut said...

ui study mane dulu?

Steffany Daph said...

nak tanya jap. kak yui, asal dari mana yer ? (: tak tahu lagi ni..

Deq's Qienz said...

jawab jgn xjawab..hihii

Cik Muda said...

Soalannye......

Apakah perancangan Yui untuk tahun 2013 akan datang besok?

dan...

Boleh senaraikan wishlist 2013 yui?

hehehe...boleh kita berlongsi sama-sama.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mmg ramai yg tanya yui ni hehe

azizah :) said...

tak sempat nak tanya..heee

sHaRiNa eLyaNa said...

dr mana yui dpt idea craft?