tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, December 08, 2012

"Mengidam" makanan ringan macam ini

Masih ingatkah anda pada makanan ringan ini? Makanan kesukaan kanak-kanak riang termasuk aku. Asal pergi ke kedai mesti nak mencari. Lagi satu suka yang tora datang lagi tu. Ala lupa dah.




Entah kenapa aku p beli makanan ini. Sekadar suka-suka. Mengimbas kembali kenangan lama. Ececeh. Besh gak sekali sekala makan macam ini. Memori daun pisang. =__+


# Terasa kanak-kanak saat menikmatinya.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

25 dak comei sayang YUI:

azizah :) said...

hehe betul2.. bila makan rasa budak2 kn.. rindu zaman kanak2 ribena lagi...

Nyue said...

Nyam3...ferevet kecik2 dlu..ehehehehhee..

Azzah said...

ms kecik sis suka makan ding dang..

Tihara said...

as salam

ooo yang nini tu akak ske sangat..hihi :)

Rapunzeel Cikilolo said...

feveret aku! nini cokelat celup...

najihahfara said...

sy sangat sukekan nyum2 tu. hehe

Aishah Jahirah said...

sekali sekala jd kanak2 rebina apa salahnya kan...dulu kecik2 suka beli yang dalam kotak tu.apa tah nama dia lupa le,yg ada mainan sekali tu...hehee

putry said...

saya masih lagi makan mknn ni wlaupun da besa . HAHA . hak makan hak kami ! :)

Steffany Daph said...

atotot..keropok nini :P ingat kembali zaman keciku dulu.

Eca Dwinky Asha said...

nini cokelat celup-celup2x.ahahahaa.

Izzie said...

ms kecik2 dulu kalau merajuk, mak belikan nyum nyum pastu terus hilang merajuk. hahahaha

diana said...

akak masa kecik suka beli asam masin..pelik..dah besar tak minat pulak..heheh

Sally Yatiey said...

Wahhhh... Hee

Che Rosliza Che mat said...

dua2 akak suka..

licha liza said...

almost nak terbeli nyum2 semalam kt 7e. last2 beli ice cream. hehe

nik ros said...

best la makanan mcm tu.zaman kecik sampai dan besar pun sis suka makan :)

IntaNBerliaN said...

eh, nyam2 tu ada lg ek... dah lama xjumpa.. hihii

Azhafizah Md Nor said...

tibe tibe cam mengidam jugak nak makan ni.(:

shera haifa said...

owhh dah lama tinggalkan makanan2 nie.. mcm terliur jeee

Hazmin Hamudin said...

Macam-macam jajan ni dulu. Tora la, ding dang la.. Jo Jo pun ada.. Hehe..

ayut said...

dulu teringin..skrg tgk mmg tgk tp mesti tak amik..hihihi..bila fikir balik...ad jgk mknan nyum2x ni..daya tarikan sungguh. :D

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

haha dulu2 suka makan...skang ni ada lg erk....lama dh xmkn tu

نورعيم said...

haha saya suka sampai skng. tak kira la org ckp mcm budak2 pn. hihi.

Cik Nur said...

dulu2 famess kan menda ni..
siap ade lagu lagi...

nini cokolat celup..celup..celup..hihih..

nyam2 mcm mana tah lagu dia..lupa

^^eKaTiKaH^^ said...

masa keck2, fav gile nini dgn nyam nyam nie. sekarang susah nak jumpe.. hihi